گزارش العالم از واکنش مردم به نقض حاکمیت ایران توسط دشمن صهیونیستی

شنبه 5 آبان 1403 - 21:53

اینجا بازار تجریش است، در شمال تهران جایی که مردم از صبح بیرون رفته اند و بدون هیچ ترسی زندگی روزمره خود را به شکلی طبیعی و با اطمینان از توان دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی می گذرانند.

العالم – ایران

یک فروشنده در بازار تجریش به خبرنگار العالم گفت: مثل روزهای دیگر همه مغازه داران برای انجام کارهای خود سرکار آمده اند زیرا به نیروهای مسلح، سیستم های دفاعی اعتماد داریم.

ایرانی ها با این آرامش و اعتماد به نیروهای کشورشان در همه ابعاد، ضربه سنگینی را به رژیم صهیونیستی وارد کرده و دروغ پردازی کانال های متخاصم علیه ایران را خنثی کرده و حمله مذبوحانه اسرائیلی را به باد تمسخر گرفتند.

یک زن ایرانی در این باره گفت: من صدایی نشنیدم و اگر هم شنیده بودم نمی ترسیدم چون به توانایی های فرزندان کشورم اطمینان کامل دارم.

وی گفت: دشمن آن قدر از توانایی های ایران ترسیده که به جای ادعای بمباران، آتش بازی راه انداخت با این توهم که می توانند ما را وادار به تسلیم کنند اما ما به شجاعت و قهرمانی و حکمت مقام های کشورمان اطمینان داریم.

بنابر این گزارش، این حمله هیچ خللی در زندگی روزمره مردم ایران وارد نکرد، بازارها مملو از مردم هستند که بدون توجه به آنچه اتفاق افتاده برای خرید یا تفریح آمده اند و حتی برخی از این حمله بی خبر بودند.

یک شهروند ایرانی گفت: صدای حملات را نشنیدیم و خدا را شکر سامانه‌های پدافندی موشک‌ها را رهگیری کردند و ما طبق معمول مثل هر روز صبح سر کار رفتیم.

یک کارگر نیز گفت: دشمن می خواست رعب و وحشت را در دل ایرانیان بکارد اما همانطور که می بینید همه مغازه ها باز بوده و همه سر کار هستند.

بنابر این گزارش، مردم حماقت رژیم صهیونیستی در نقض حاکمیت کشورشان را محکوم کردند، وقتی کشور از حکومتی برخوردار باشد که از مرزها محافظت نموده و هر دشمن متجاوزی را مهار می کند، مردم هیچ ترسی به دل راه نمی دهند.

یک زن ایرانی گفت: از سربازان کشور تشکر می کنم که امنیت را برایمان فراهم کرده اند تا بتواینم از یک شب آرام برخوردار باشیم.

پربیننده ترین خبرها