مشارکت خبرنگار صهیونیست در انهدام خانه های غیرنظامیان + فیلم

يکشنبه 6 آبان 1403 - 21:39

انتشار ویدیویی از خبرنگار سرشناس شبکه تلویزیونی 12 تلویزیون رژیم اسرائیل، که در انفجار و ویران نمودن ساختمانی مسکونی در جنوب لبنان در کنار نظامیان اشغالگر مشارکت و همکاری داشته، موجی از انتقادات را برانگیخت. 

العالم - لبنان

به گزارش شبکه ی تلویزیونی الجزیره، ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که خبرنگار شبکه تلویزیون N12 رژیم صهیونیستی را در کنار نظامیان اشغالگر این رژیم و در حال منفجر کردن یکی از خانه‌های غیرنظامیان در جنوب لبنان، نشان می‌دهد.

در این ویدئو یکی از سربازان صهیونیست در حالی که به دستگاه ویژه انفجار اشاره می‌کند، به خبرنگار اسرائیلی می‌گوید: یک مأموریت مهم پایانی برای ما باقی مانده است… درست آنجا، آن ساختمان خاکستری.. این دستگاه را بگیر و دگمه ی انفجار را فشار بده.

سپس خبرنگار صهیونیست دستگاه را به دست گرفته و پس از شمارش معکوس و فشار بر دکمه انفجار، خانه منفجر شده و دود حاصل از انفجار به هوا بلند می شود.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی خبرنگاران فلسطینی را به اتهام عضویت در جنبش‌های مقاومت در غزه و لبنان به شهادت می‌رساند، و اما خبرنگار صهیونیست در ویدیوی علنی در انفجار خانه‌های غیرنظامیان مشارکت می کند که با موازین خبرنگاری در تضاد است.

پربیننده ترین خبرها