گزارش العالم از ترور 3 خبرنگار در کشتار مدرسه"اسماء" از سوی اشغالگران

يکشنبه 6 آبان 1403 - 23:07

خبرنگار العالم در غزه از شهادت سه خبرنگار از جمله یک خبرنگار زن، بدست نیروهای اشغالگر صهیونیست در کشتار بی رحمانه مدرسه "اسماء" که محل اسکان آوارگان غرب شهر غزه است، خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، خبرنگار العالم با حضور در شمال غزه و پوشش مستمر رویدادهای این بخش از این باریکه، بیست و دومین روز جنایت نسل کشی و قحطی تحمیل شده به ساکنین فلسطینی این خطه و ادامه عملیات نظامی در شمال نوار غزه را به تصویر کشید.

در این گزارش خبرنگار ما با اشاره به شمار زیاد شهدا و زخمی های فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف که آخرین آن جنایت حمله به مدرسه اسماء اردوگاه ساحلی الشاطی بوده است، تصریح کرد: "حملات صهیونیستها به این اردوگاه منجر به شهادت 9 تن و تعداد زیادی زخمی شده و این درحالی ست که فلسطینیان آواره ساکن این مدرسه در پی نجات از مرگ از اردوگاه جبالیا به اینجا پناه آورده بودند.

محمود بصل "سخنگوی دفاع شهری غزه در گفتگو با خبرنگار ما تصریح کرد" در شمال باریکه غزه تا این لحظه و پس از گذشت 22 روز 1000 شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و یا زخمی و مفقود شده اند که از میان آنان تعدادی به بیمارستانهای موجود انتقال یافته و یا در بین کوچه ها و خیابانها به سر می برند.

وی گفت: شهر غزه نیز امروز شاهد جنایتی دیگری بود که حدود 21 نفر فقط در بمباران مدرسه ی "اسماء" به شهادت رسیدند و ما هر روز در این باریکه ی مورد هدف اشغالگران قرار می گیریم بدین معنی که در شمال خون هاست که به زمین ریخته می شود و تاهمین لحظه این خونریزی در غزه متوقف نشده و در جنوب آن نیز ادامه دارد.

در پایان این گزارش آمده است "امروز رژیم صهیونیستی سه خبرنگار را در مدرسه اسماء در اردوگاه شاطی ترور کرد و بر این اساس آمار این تعداد از همکاران رسانه ای و خبرنگار که در ادامه جنگ نسل کشی شهید شده اند به 180 نفر رسیده است.

پربیننده ترین خبرها