اولمرت: ما باید از غزه عقب‌نشینی کنیم

يکشنبه 21 ارديبهشت 1404
11:06
اولمرت: ما باید از غزه عقب‌نشینی کنیم نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «ما باید به جنگ غزه پایان دهیم و از آنجا عقب نشینی کنیم.»

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه عبری زبان اورشلیم پست به نقل از ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما باید به جنگ پایان دهیم و از غزه عقب نشینی کنیم.

اولمرت گفت: غزه فلسطینی است و باید بخشی از کشور فلسطین باشد.

اولمرت گفت: نخستین گام، توقف جنگ در غزه و بازگرداندن اسیران اسرائیلی و آزادی اسیران فلسطینی است.

در همین راستا، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی، یوآو گالانت اظهار کرد: اگر دست به حمله‌ای گسترده به غزه بزنیم، اسیرانی باقی نخواهند ماند که بتوانیم آنها را بازگردانیم.

پیشتر نیز رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» و وزیر جنگ و خارجه پیشین رژیم صهیونیستی، آویگدور لیبرمن به شبکه 12 اسرائیل اظهار داشت: کسی که پس از یک سال و 7 ماه نمی‌داند چگونه حماس را شکست دهد، پس از 17 سال هم نخواهد توانست این گروه را شکست دهد.

0% ...

آخرین اخبار

شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینیان غزه در حملات رژیم صهیونیستی


۴۲۴۷ شهید در حملات ۴ ماهه رژیم صهیونیستی به لبنان


۵ کشته براثر ۲ انفجار قلب سرزمین های اشغالی+ فیلم


هند ادعاهای پاکستان در مورد انفجار کراچی را رد کرد


موج گرمای مرگبار اروپا؛ فرانسه از ثبت هزار مرگ خبر داد


شبی که سیاستمداران لبنانی خودزنی کردند و نتانیاهو جشن گرفت


موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با به رسمیت شناختن «کشتار ارامنه»


مراسم عزاداری عاشورای حسینی(ع) در بوداپست برگزار شد


انتقاد واتیکان از استانداردهای دوگانه اتحادیه اروپا در قبال جنگ‌ها و تحریم‌ها


پزشکیان: برخی جریان‌ها در داخل و خارج به دنبال برهم زدن وحدت ملی و توافق‌های اخیر هستند