ادامه حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان

يکشنبه 4 آبان 1404
19:50
ادامه حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
رژیم صهیونیستی بار دیگر به حریم هوایی لبنان، تعرض و با هدف قرار دادن ۲ منطقه در شرق این کشور، توافق آتش‌بس را نقض کرده است.

العالم - لبنان

رژیم اشغالگر شامگاه یکشنبه منطقه «الحفیر» در غرب بعلبک واقع در استان البقاع شرقی را هدف حمله پهپادی قرار داد.

وبگاه النشره گزارش داد در این حمله پهپادی، یک نفر به شهادت رسید و یک نفر هم مجروح شده است.

همزمان رسانه‌های لبنانی گزارش دادند رژیم صهیونیستی اطراف منطقه «بودای» در غرب بعلبک را هدف حمله پهپادی قرار داد.

به گزارش شبکه الجزیره، رژیم اشغالگر در این حمله پهپادی، سه فروند راکت شلیک کرده است.

رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز هم در ادامه نقض آتش‌بس در لبنان، با حمله به ۲ خودرو در جنوب و شرق این کشور ۲ نفر را به شهادت رساند.

رژیم صهیونیستی با وجود دستیابی به توافق آتش‌بس با «حزب‌الله» در نوامبر ۲۰۲۴ (آذر ۱۴۰۳) به نقض مکرر آن ادامه می‌دهد و همچنان پنج تپه از ارتفاعات لبنان را که در جریان جنگ تصرف کرده بود، در اشغال خود نگه داشته است.

حملات پهپادی رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته به شدت افزایش یافته و چند خودرو هدف قرار گرفته و سبب شهادت سرنشینان آن شده است. اسرائیل مدعی است که فرماندهان حزب الله را هدف قرار داده است.

این در حالی است که «نواف سلام» نخست‌وزیر لبنان با تاکید مکرر بر خلع سلاح حزب الله مدعی شده است حزب الله نباید شاخه نظامی داشته باشد و اکنون ناظران تحولات و مردم لبنان این سوال را مطرح می کنند که او چه نسخه ای برای دفع تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی دارد یا قرار است در دستور کار قرار دهد.

0% ...

ادامه حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان

يکشنبه 4 آبان 1404
19:50
ادامه حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
رژیم صهیونیستی بار دیگر به حریم هوایی لبنان، تعرض و با هدف قرار دادن ۲ منطقه در شرق این کشور، توافق آتش‌بس را نقض کرده است.

العالم - لبنان

رژیم اشغالگر شامگاه یکشنبه منطقه «الحفیر» در غرب بعلبک واقع در استان البقاع شرقی را هدف حمله پهپادی قرار داد.

وبگاه النشره گزارش داد در این حمله پهپادی، یک نفر به شهادت رسید و یک نفر هم مجروح شده است.

همزمان رسانه‌های لبنانی گزارش دادند رژیم صهیونیستی اطراف منطقه «بودای» در غرب بعلبک را هدف حمله پهپادی قرار داد.

به گزارش شبکه الجزیره، رژیم اشغالگر در این حمله پهپادی، سه فروند راکت شلیک کرده است.

رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز هم در ادامه نقض آتش‌بس در لبنان، با حمله به ۲ خودرو در جنوب و شرق این کشور ۲ نفر را به شهادت رساند.

رژیم صهیونیستی با وجود دستیابی به توافق آتش‌بس با «حزب‌الله» در نوامبر ۲۰۲۴ (آذر ۱۴۰۳) به نقض مکرر آن ادامه می‌دهد و همچنان پنج تپه از ارتفاعات لبنان را که در جریان جنگ تصرف کرده بود، در اشغال خود نگه داشته است.

حملات پهپادی رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته به شدت افزایش یافته و چند خودرو هدف قرار گرفته و سبب شهادت سرنشینان آن شده است. اسرائیل مدعی است که فرماندهان حزب الله را هدف قرار داده است.

این در حالی است که «نواف سلام» نخست‌وزیر لبنان با تاکید مکرر بر خلع سلاح حزب الله مدعی شده است حزب الله نباید شاخه نظامی داشته باشد و اکنون ناظران تحولات و مردم لبنان این سوال را مطرح می کنند که او چه نسخه ای برای دفع تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی دارد یا قرار است در دستور کار قرار دهد.

0% ...

آخرین اخبار

سفیر ایران در آلمان: تاریخ عاملان و حامیان جنایت شیمیایی سردشت را فراموش نمی‌کند


وزارت خارجه: بمباران شیمیایی سردشت یادآور یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است


اعلام وضع فوق العاده در تل‌آویو پس از اعلام احتمال بمب‌گذاری‌


‏ بقائی: آفرین به تیم ملی فوتبال که اجازه نداد فشارهای غیرانسانی او را از دویدن باز دارد


دیدارهای عراقچی با رئیس دفتر نخست‌وزیر و مشاور امنیت ملی عراق


نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه


فراکسیون وفاداری به مقاومت: «توافق چارچوب» بدتر از توافق ۱۷ می است


روایت تلخ روزنامه‌نگار فلسطینی از شکنجه‌ در زندان‌های اسرائیل+ فیلم


مفتی جعفری لبنان: «توافق چارچوب» فاجعه‌ای ملی برای خدمت به اهداف صهیونیستی است


 توافق چارچوب؛ دولت لبنان اشغالگری را تایید کرده است