اشغال تدریجی جنوب سوریه از سوی رژیم صهیونیستی

سه شنبه 20 آبان 1404
21:16
اشغال تدریجی جنوب سوریه از سوی رژیم صهیونیستی در ادامه اشغال تدریجی جنوب سوریه توسط رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم همچنان به پیشروی در مناطق حومه قنیطره ادامه می‌دهند.

العالم _ فلسطین اشغالی

خبرگزاری سانا امروز سه‌شنبه خبر داد که نیروهای اشغالگر اسرائیلی متشکل از چهار خودروی نظامی به روستای المشیرفه در حومه قنیطره یورش بردند.

پیش از این نیز همین امروز، نظامیان رژیم صهیونیستی متشکل از سه خودرو وارد روستای الصمدانیه الشرقیه شدند.

سانا در این گزارش عنوان کرد: اشغالگران همچنان به حملات خود به خاک سوریه ادامه می‌دهند و این نقض توافقنامه عدم درگیری نیروها در سال ۱۹۷۴، قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های مربوطه سازمان ملل است.

این رسانه در ادامه تاکید کرد که سوریه این حملات را محکوم می‌کند و از جامعه بین‌المللی می‌خواهد که اقدامات فوری برای توقف آنها را انجام دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از سقوط دولت بشار اسد حملات خود علیه زیرساخت‌ها و مراکز نظامی سوریه را تشدید و در ماه‌های گذشته در چندین نوبت مراکز نظامی این کشور را بمباران کرده است.

از زمان سقوط دولت اسد، ارتش رژیم صهیونیستی با عبور از خط حائل بین منطقه اشغالی جولان با سرزمین اصلی سوریه، به ادامه اشغال مناطق نزدیک به جولان در استان‌های درعا و قنیطره پرداخته است.

0% ...

اشغال تدریجی جنوب سوریه از سوی رژیم صهیونیستی

سه شنبه 20 آبان 1404
21:16
اشغال تدریجی جنوب سوریه از سوی رژیم صهیونیستی در ادامه اشغال تدریجی جنوب سوریه توسط رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم همچنان به پیشروی در مناطق حومه قنیطره ادامه می‌دهند.

العالم _ فلسطین اشغالی

خبرگزاری سانا امروز سه‌شنبه خبر داد که نیروهای اشغالگر اسرائیلی متشکل از چهار خودروی نظامی به روستای المشیرفه در حومه قنیطره یورش بردند.

پیش از این نیز همین امروز، نظامیان رژیم صهیونیستی متشکل از سه خودرو وارد روستای الصمدانیه الشرقیه شدند.

سانا در این گزارش عنوان کرد: اشغالگران همچنان به حملات خود به خاک سوریه ادامه می‌دهند و این نقض توافقنامه عدم درگیری نیروها در سال ۱۹۷۴، قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های مربوطه سازمان ملل است.

این رسانه در ادامه تاکید کرد که سوریه این حملات را محکوم می‌کند و از جامعه بین‌المللی می‌خواهد که اقدامات فوری برای توقف آنها را انجام دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از سقوط دولت بشار اسد حملات خود علیه زیرساخت‌ها و مراکز نظامی سوریه را تشدید و در ماه‌های گذشته در چندین نوبت مراکز نظامی این کشور را بمباران کرده است.

از زمان سقوط دولت اسد، ارتش رژیم صهیونیستی با عبور از خط حائل بین منطقه اشغالی جولان با سرزمین اصلی سوریه، به ادامه اشغال مناطق نزدیک به جولان در استان‌های درعا و قنیطره پرداخته است.

0% ...

آخرین اخبار

موضوعات محوری مرحله اولیه تفاهمات ایران و آمریکا از نگاه پژوهشگر عرب


بقائی: صلح واقعی در غرب آسیا تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود


از هشدار تا خیزش .. یمن آماده خروش برای آزادی می شود+فیلم


سپر دفاعی پاکستان برای پزشکیان و هیات همراه +فیلم


جایگاه محوری لبنان در مذاکرات ایران و آمریکا و نگرانی‌های رژیم صهیونیستی!


سربازان آمریکایی: پنتاگون شدت تلفات جنگ با ایران را پنهان کرده است


گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان سعودی


توسعه همکاری‌های ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد


قدردانی پزشکیان از میانجیگری های پاکستان


صنعا برای نبرد «شکستن محاصره» آماده می‌شود