ایران جنایات رژیم صهیونیستی به لبنان را بشدت محکوم کرد

چهارشنبه 19 فروردين 1405
21:14
ایران جنایات رژیم صهیونیستی به لبنان را بشدت محکوم کرد اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، حملات وحشیانه امروز ( چهارشنبه) رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان که منجر به شهید و زخمی شدن صدها شهروند لبنانی شد را به شدت محکوم کرد و آن را جنایتی شنیع و شرم‌آور دانست.

العالم - ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تعهد دولت آمریکا (در چارچوب تفاهم حاصله با ایران از طریق میانجی پاکستانی) مبنی بر اینکه لبنان نیز مشمول آتش‌بس میان ایران-آمریکا می‌باشد، خاطرنشان کرد: همانطور که نخست‌وزیر پاکستان نیز تصریح کرده است، توقف جنگ در جبهه لبنان یکی از اجزای تفاهم آتش‌بس میان ایران-آمریکا است و جنایات امروز رژیم صهیونیستی علیه لبنان نقض آشکار این تفاهم محسوب می‌شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن هشدار نسبت به پیامدهای بسیار خطرناک اقدامات جنایتکارانه امروز رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم لبنان و تخریب اماکن مسکونی، مسئولیت مستقیم دولت آمریکا را در این خصوص مورد تاکید قرار داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تسلیت به خانواده شهدا، برای مجروحان شفای عاجل مسالت کرد و با مردم و دولت لبنان ابراز همدردی نمود.

0% ...

آخرین اخبار

قالیباف: ایران نشان داد دوران تحمیل اراده بر ملتهای مستقل گذشته است


خودداری افسران لبنانی از گرفتن عکس با هیأت اسرائیلی


بازی جدید نتانیاهو برای فرار از سقوط و تعویق انحلال کنست


عمان از ایجاد یک مسیر دریایی موقت در تنگه هرمز خبر داد


رونمایی از پرچم‌های کرنر به یاد شهدای میناب


جزئیات اقتصادی تفاهم‌نامه ایران و آمریکا از زبان رئیس‌ بانک مرکزی


برگزاری نشست وزرای نفت و انرژی بریکس در هند


برخلاف ادعاها؛ ناتو رسماً همکاری با آمریکا علیه ایران را پذیرفت!


اظهارات جنجالی تاکر کارلسون درباره نقش اسرائیل در آینده اروپا


سازمان ملل خواستار پایبندی همه طرف‌ها به آتش‌‍بس در لبنان شد