العالم - فلسطین اشغالی
«ایال زمیر» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در حال ارزیابی شرایط با تمامی فرماندهان ارتش این رژیم در پی حمله هوایی به حومه جنوبی بیروت بوده و ارتش اسرائیل خود را برای حملات موشکی ایران آماده میکند.
رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) بار دیگر برخلاف مفاد آتشبس ایران و آمریکا و برخلاف خواستههای ایران در یادداشت تفاهم مبنی بر پایان درگیریها در همه جبههها از جمله لبنان، دست به تجاوز به ضاحیه لبنان زده است.
در تجاوز صهیونیست ها به بیروت ، ۳ نفر شهید و عده ای مجروح شدند.
بر اساس اعلام رسانههای اسرائیلی، حمله به ضاحیه بیروت، با هماهنگی آمریکا صورت گرفته و فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در جریان این حمله قرار گرفته است.