توسعه همکاری‌های ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد

چهارشنبه 3 تير 1405
20:20
توسعه همکاری‌های ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد وزیر نفت در دیدار با وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه انرژی گفت‌وگو کردند.

العالم - ایران

به گزارش وزارت نفت، محسن پاک‌نژاد که برای حضور در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس امروز (چهارشنبه، سوم تیر) تهران را به مقصد هند ترک کرد، در نخستین روز از سفرش با شری مانوهر لال، وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند دیدار و گفت‌گو کرد.

وی در بدو ورود به فرودگاه گفته بود: برای توسعه روابط با هند در همه زمینه‌ها به‌ویژه بخش انرژی آماده هستیم.

یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس ۲۵ و ۲۶ ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار می‌شود.

گروه بریکس، ۱۱ بازار نوظهور و کشورهای در حال توسعه بزرگ جهان شامل برزیل، چین، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، ایران، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را گردهم آورده است.

0% ...

آخرین اخبار

سپر دفاعی پاکستان برای پزشکیان و هیات همراه +فیلم


جایگاه محوری لبنان در مذاکرات ایران و آمریکا و نگرانی‌های رژیم صهیونیستی!


سربازان آمریکایی: پنتاگون شدت تلفات جنگ با ایران را پنهان کرده است


گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان سعودی


توسعه همکاری‌های ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد


قدردانی پزشکیان از میانجیگری های پاکستان


صنعا برای نبرد «شکستن محاصره» آماده می‌شود


قالیباف وارد تهران شد


تفاهمنامه ایران و آمریکا چگونه دست رژیم صهیونیستی را در جنوب لبنان بست+فیلم


بازگشت اهالی شهرک حبوش در جنوب لبنان به رغم ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها