حضور وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس

پنج‌شنبه 4 تير 1405
11:03
حضور وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکه‌های هوشمند و ذخیره‌سازی انرژی (DC۰E) حضور یافت.

العالم - ایران- سیاسی

به گزارش وزارت نفت، محسن پاک‌نژاد و هیات همراه صبح امروز (پنجشنبه، چهارم تیر) در آیین رسمی گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکه‌های هوشمند و ذخیره‌سازی انرژی (DC۰E) شرکت کردند.

وزیر نفت صبح روز چهارشنبه (سوم تیر) به‌منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس عازم هند شد.

یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس ۲۵ و ۲۶ ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار می‌شود.

گروه بریکس، ۱۱ بازار نوظهور و کشورهای در حال توسعه بزرگ جهان شامل برزیل، چین، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، ایران، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را گرد هم آورده است.

0% ...

آخرین اخبار

تمرین شاگردان قلعه نویی در دانشگاه جرج واشنگتن


استفاده آمریکا از پایگاه‌های هوایی ایتالیا برای دولت ملونی جنجال آفرید


حمله به زیرساخت های ایران، حمله به امنیت انرژی جهان بود


هشدار قاآنی به صهیونیست‌ها؛ باید سراسر لبنان را ترک کنید


وزرای نفت ایران و هند بر توسعه و تقویت همکاری‌ها در حوزه انرژی تاکید کردند


کارشناس امور راهبردی: مقاومت ابتکار عمل میدانی را در جنوب لبنان در دست دارد


پرچم عاشورا در قلب اروپا به اهتزاز درآمد+ویدیو


اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا


زلزله‌ مهیب ونزوئلا؛ ۳۲ کشته و ۷۰۰ زخمی تا این لحظه


ادعاهایی درباره تحویل برخی مناطق اشغالی لبنان به ارتش با هماهنگی آمریکا


پربیننده ترین خبرها