رهبر انقلاب پس از انداختن رای به صندوق:

اهمیت شرکت در دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست

اهمیت شرکت در دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست
جمعه 21 ارديبهشت 1403 - 08:52

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: اهمیت شرکت در دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست.

العالم - ایران/ سیاسی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه در همان لحظات اولیه آغاز رأی‌گیری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) و در حضور بیش از صد خبرنگار و تصویربردار از رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، رأی خود را در صندوق الکترونیکی ثبت کردند.

فیلم

رهبر انقلاب اسلامی بعد از ثبت رأی خود را در صندوق الکترونیکی، فرمودند: سلام عرض می‌کنم به همه‌ی کسانی که می‌شنوند این سخن را و به حضار محترم و به آقای مجری محترم. ان‌شاءالله که همه‌تان موفق باشید.

ایشان افزودند: انتخابات فی نفسه یک کار اساسی و مهمی برای کشور و برای مردم است. انتخابات نشانه‌ی حضور مردم است، نشانه‌ی اراده و تصمیم گیری مردم است. بنابراین وظیفه‌ی ملّی هر انسانی که مایل است کشور پیشرفت داشته باشد، کار بکند و به مقاصد بزرگ نزدیک بشود، این است که در انتخابات شرکت کنند. مرحله‌ی اول و دوم انتخابات هیچ فرقی با هم ندارد. همان اهمیتی که مرحله‌ی اول دارد مرحله‌ی دوم هم دارد.

فیلم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین خطاب به ملت ایران افزودند: شما در مرحله‌ی اول، تعدادی را انتخاب کردید و فرستادید به مجلس؛ لکن ظرفیت همچنان تمام نشده است. در مرحله‌ی دوم، ظرفیت را تکمیل میکنید. اگر چنانچه ما آنجا شرکت کردیم -فرض کنید در تهران- تعدادی را انتخاب کردیم و و بقیه ماندند و شرکت نکردیم، درواقع کار را کأنه نیمه تمام رها کردیم. بنابراین اهمیت مرحله‌ی دوم کمتر از مرحله‌ی اول نیست.

رهبر انقلاب اسلامی هم‌چنین خاطر نشان ساختند: ان‌شاءالله که مردم عزیزمان همه شرکت کنند و رأی بدهند و مجلس را تکمیل کنند. هر چه رأی بیشتر باشد مجلس قوی‌تر است. هر چه مجلس قوی‌تر باشد امکان کار در کشور بیشتر است. ان‌شاءالله که موفق باشید والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته؛ خداحافظ آقایان و خانم ها.

پربیننده ترین خبرها