اعترافات ادامه دارد... «وعده صادق» پاتریوت را از خدمت در «اسرائیل» کنار گذاشت!

اعترافات ادامه دارد... «وعده صادق» پاتریوت را از خدمت در «اسرائیل» کنار گذاشت!
پنج‌شنبه 13 ارديبهشت 1403 - 10:31

رادیو ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل اعلام کرد: سامانه‌های آمریکایی که در حمله موشکی ایران به اسرائیل به کار گرفته شدند، تا حد زیادی شکست خوردند زیرا از هر 8 موشکی که از دریا پرتاب می‌شد، 2 موشک ساقط می‌‌شد.

العالم _ یک خبر چند خط تحلیل

-امیدواریم نسخه ای از این خبر به دست عرب‌های صهیونیست شده برسد که عصبانی هستند از اینکه ایران با موشک و پهپاد به قبله آنها حمله کرد و این حمله دروغ بودن قدرت آن و قدرت ارباب آمریکایی شان را آشکار ساخت زیرا آنان همان را بر زبان آوردند که آویخای ادرعی سخنگوی نیروهای اشغالگر گفت و حمله ایران را یک «نمایش» دانست.

-دوم اینکه امیدواریم این خبر به گوش کسانی برسد که گزارش‌های منابع آمریکایی و اسرائیلی را طوطی‌ وار تکرار می کنند، گویی این گزارش ها "وحی منزل" است، گزارش ها در مورد سرنگونی 99 درصد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی توسط آمریکا و متحدانش. البته برخی گزارش ها این رقم را به 84 درصد کاهش دادند! اکنون این افراد در مورد آنچه منبع الهام آنها یعنی رژیم صهیونیستی می گوید، چه نظری دارند؟ زیرا با این فرض که گزارش ها درمورد تعداد موشک هایی که ایران پرتاب کرده است، درست باشد، یعنی فقط 8 فروند که 2 فروند آن ساقط شده است. درصد موشک های ایرانی ساقط شده توسط آمریکا به حدود 25 درصد کاهش می یابد!

-ما در بیش از یک مقاله گفته‌ایم که فقط باید مدتی صبر کنیم تا حقیقتی را که غرب و اسرائیل درباره نتایج واکنش ایران به تجاوز این رژیم به کنسولگری اش در دمشق سعی کردند از افکار عمومی جهان پنهان کنند، برایمان روشن شود. همانطور که آمریکا خسارات خود را پس از حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق در پاسخ به ترور سردار شهید قاسم سلیمانی و سردار شهید ابومهدی المهندس و یاران بزرگوارشان کتمان کرد اما با توجه به حجم بالای تلفات، عملیات پنهان کاری آمریکا چندان طول نکشید.

-به نظر می‌رسد که آثار «وعده صادق» ایران، سریع‌تر از آنچه تصور می‌کردیم، آشکار شد زیرا نیروی هوایی اسرائیل روز سه شنبه اعلام کرد که سامانه دفاع موشکی آمریکایی «پاتریوت» را در طول دو ماه کنار خواهد گذاشت.

-اگر حال و روز سیستم دفاع موشکی پیشرفته آمریکایی «پاتریوت» با موشک‌های ایرانی چنین است، حال و روز سامانه‌های موشکی پدافند هوایی رژیم اشغالگر مانند «گنبد آهنین»، «فلاخن داوود» و «حیتس» با موشک های ایرانی چگونه خواهد بود زیرا قطعا بهتر از پاتریوت نخواهد بود.

-اکنون مشخص شده است که علت اصرار قابل تأمل آمریکا مبنی بر عدم پاسخگویی اسرائیل به ایران، به آگاهی آمریکا از قدرت و دقت موشک های ایرانی و همچنین از ضعف سیستم های دفاعی خود و همچنین آگاهی اسرائیل از قدرت و دقت موشک های ایران باز می گردد که در نتیجه چاره‌ای جز مهار نتانیاهو نداشت تا از ضرر و زیان‌هایی که وی طاقت آن را ندارد، جلوگیری کند.

-در نهایت حال که بین 200 تا 300 فروند پهپاد و موشک ایرانی از نسل های قدیمی موفق به حذف سامانه پاتریوت از خدمت شده اند، اگر ایران از نسل های پیشرفته استفاده کند، حال و روز بقیه سامانه های دفاعی آمریکایی، غربی و اسرائیلی چگونه خواهد بود بلکه حال و روز خود اسرائیل چگونه خواهد بود، سوالی که اگر نتانیاهو بار دیگر حماقتی همانند حماقت تجاوز به کنسولگری ایران در دمشق مرتکب شود، پاسخ آن را به طور کامل خواهیم دید.

پربیننده ترین خبرها