آچمز سربازان اشغالگر در تونل های مقاومت + فیلم

يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 - 08:19

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پاسخ به حمله به سربازان اشغالگر، به هدف قرار دادن خودروهای آنها و شلیک موشک به سمت شهرک‌های اطراف باریکه غزه ادامه می‌دهند.

العالم - فلسطین اشغالی

گردان‌های القسام شامگاه شنبه اعلام کردند که مجاهدان این گردان ها در عملیاتی دو تانک "میرکافا" را با دو گلوله "آل یاسین 105" و یک ناوگروه را با یک بمب دست ساز چریکی منهدم کرده اند.

القسام در همین گزارش گفت که نیروهای مقاومت پس از برقراری تماس مجدد با گردان و بازگشت از پشت خطوط شرق شهر جبالیا در شمال باریکه غزه تأیید کردند که آنها یک نیروی ویژه را که در ساختمانی مستقر شده بود با موشک «TBG» هدف قرار داده، سپس سربازان اشغالگر را به یکی از دهانه‌های تونل‌های بمب‌گذاری شده قبلی کشانده و آنها را در تونل منفجر کردند.

القسام در یک گزارش نظامی جداگانه تایید کرد که رزمندگان آنها یک نیروی پیاده "اسرائیلی" را فریب داده و یک دستگاه ضد نفر را در شرق شهر رفح در جنوب باریکه غزه منفجر کردند.

القسام افزود: مجاهدان ما کشته شدن 5 نظامی نیروی صهیونیستی و زخمی شدن تعدادی دیگر را تایید کرده اند که نشان می دهد که این عملیات در مجاورت مسجد "التابعین" در شرق شهر رفح انجام شده است.

مجاهدین القسام خانه‌ای را که در آن تعداد زیادی از سربازان صهیونیستی قرار داشتند را با یک دستگاه ضد نفر "صاعقه" مورد هدف قرار دادند.

SV

القسام گفته است: "پس از انفجار ، نیروهای مقاومت با مسلسل های سبک و نارنجک های دستی در محله "التنور"، در شرق شهر رفح، واقع در جنوب باریکه غزه، با سربازان اشغالگر درگیر شده و آنان را به هلاکت رساندند".

گردان های القسام از صبح شنبه تا شامگاه با یک گلوله آل یاسین 105 و بمب های "شواظ 6" خودروی نظامی نیروهای اشغالگر را بهمراه دو "بولدوزر D9"، یک نفربر و سه تانک "میرکافا 4" منهدم کردند.

همچنین مجاهدین القسام یک بولدوزر "D9" را با یک دستگاه "شواظ" در شرق مسجد هارون و دیگری را با یک گلوله "آل یاسین 105" در محله التنور در شرق شهر رفح هدف قرار داده اند.

پربیننده ترین خبرها