واکنش اردنی ها به فراخوان ابوعبیده و محاصره سفارت رژیم صهیونیستی + فیلم

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 - 14:17

مردم اردن در واکنش به فراخوان ابوعبیده سخنگوی گردان های قسام، با تظاهرات در مجاورت سفارت رژیم اشغالگر در امان، پایتخت این کشور، و محاصره آن،از دولت خواستند که سفارتخانه این رژیم را ببندد و همه توافقات با تل آویو را لغو کند.

العالم اردن

بنابر این گزارش،‌ در ادامه تظاهرات اردنی ها علیه رژیم صهیونیستی آنها از دولت خواستند به خواسته های مردم اردن مبنی بر بستن سفارت رژیم اشغالگر اسرائیل و لغو همه ی توافقات منعقده با آن عمل کند. آنها خاطرنشان کردند که ادامه عمل به توافقات با رژیم صهیونیستی خیانت به مردم فلسطین است.

مردم اردن تاکید کردند ادامه حضور و تظاهرات آنها در مجاورت سفارت رژیم اشغالگر اسرائیل در پاسخ به ندای مقاومت فلسطین است و اقداماتشان در حمایت از پایداری برادرانشان در باریکه غزه است.

روان هواش یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات گفت: ما با شرکت در این تظاهرات سعی می کنیم به فراخوان ابوعبیده پاسخ داده و همچنان به اینجا بیاییم و این کمترین کاری است که می توانیم برای حمایت مردم غزه انجام دهیم.

محمد عبوده یکی دیگر ازشرکت کنندگان در این تظاهرات گفت: ما امروز با شرکت در این تظاهرات و تجمع در میادین موضع خود را در قبال مسئله فلسطین بیان کرده و خواستار ایجاد گذرگاه زمینی برای مردم غزه و حمایت از آنها با همه روشهای ممکن هستیم.

دویست روز از حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی که تاریخ هرگز مشابه آن را ثبت نکرده است، می گذرد و باریکه غزه همچنان در اثر بمباران با سلاح های آمریکایی در برابر دیدگان مردم دنیا که فقط به صدور بیانیه های نگران کننده و محکوم کننده بسنده می کنند، قتل عام می شوند.

پربیننده ترین خبرها