اسیر صهیونیست خطاب به نتانیاهو: از خودت خجالت بکش!+فیلم

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 - 18:46

گردان‌های عز الدین قسام، شاخه نظامی حماس ویدیویی را از یک اسیر صهیونیست منتشر کرده است که در آن، این اسیر، نتانیاهو و کابینه او را به خاطر مانع تراشی در مسیر طرح مبادله اسرا بین رژیم صهیونیستی و فلسطین مورد نکوهش قرار داده و از آنها می خواهد از خودشان خجالت بکشند و از سمت‌هایشان استعفا داده و خانه‌نشین شوند.

العالم - فلسطین اشغالی

این اسیر در پیام ویدیویی خود چنین می‌گوید: «من "هرش گولبرگ برلین" فرزند یوناتان وریچل هستم. در دهم مارس 2000 در کالیفورنیا آمریکا به دنیا آمدم و اکنون با خانواده‌ام در قدس زندگی می‌کنم. در هفتم اکتبر در حالی در جشن "نوفا" در ریعیم شرکت کرده بودم، بازداشت شدم. من با دوستانم برای تفریح به آنجا رفته بودم. اما به جای تفریح خودم را در وضعیتی دیدم که با جراحت‌های جسمی شدید، باید برای زندگیم می جنگیدم. با این حال مجبور بودم از خود و اطرافیانم که ترسیده بودند محافظت کنم. چون در آن روز کسی نبود که از ما محافظت کند.

وی افزود: بنیامین نتانیاهو و کابینه اش باید از خودشان خجالت بکشند. چون ما را با هزاران شهروند دیگر رها کردند. باید از خودتان خجالت بکشید که ما را 200 روز به حال خود رها کرده اید و همه تلاش های ارتش به شکست انجامیده است و حملات نیروی هوایی (اسرائیل) حدود 70 زندانی مثل من را به قتل رسانده است. باید از خودتان خجالت بکشید چون هر چه طرح مبادله اسیر بود را رد کردید.

اسیر اسرائیلی ادامه داد: آیا نمی خواهید به این کابوس پایان دهید؟! درست در شرایطی که شما با خانواده‌هایتان پای سفره های رنگین نشسته اید، لحظه ای به ما فکر کنید.

وی خاطرنشان کرد: من از تو به عنوان نخست وزیر و کابینه ات و کابینه جنگی می خواهم - هر روزی که ما در اینجا به سر می بریم و شما هر روز بیشتر از روز گذشته ما را فراموش می کنید وجان ما را نادیده می گیرید - از شما می خواهیم وظیفه خود را انجام دهید و ما را به خانه برگردانید. یا اینکه این کار برایتان دشوار است!؟

اسیر صهیونیست گفت: وقت آن رسیده است که کلیدها را تحویل دهید و وزارتخانه‌ها را ترک کنید و در خانه‌تان بنشینید. یک نکته دیگر و البته مهمترین نکته؛ پدر، مادر، لیبی و اورالی شما را دوست دارم. دلم برایتان تنگ شده است. هر روز به شما فکر می کنم. می دانم که شما تمام تلاش خود را برای برگرداندن هر چه سریع تر من به خانه می کنید. از شما می خواهم به خاطر من قوی باشید و دست از تلاش برندارید تا همه ما را به خانه برگردانید. امیدوارم بعد از تمام شدن همه این مصیبت ها، شما را به زودی ببینم.

پربیننده ترین خبرها