گزارش العالم از تشییع پیکر فرمانده گردان جنین+ ویدیو

شنبه 29 ارديبهشت 1403 - 21:43

پیکر شهید اسلام خمایسه فرمانده نظامی گردان جنین که در جریان بمباران خانه ای در محله الدمج در اردوگاه جنین از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بود، امروز (شنبه) با حضور گسترده فلسطنییان استان جنین تشییع شد.

العالم فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در جنین واقع در کرانه باختری فلسطین گزارش داد: در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منزلی در محله الدمج در اردوگاه جنین که اسلام خمایسه فرمانده نظامی گردان جنین در آن حضور داشت، وی به شهادت رسید و 8 نفر از جمله یک دختر 8 ساله زخمی شدند.

رژیم اشغالگر اعلام کرده که شهید خمایسه در چندین عملیات علیه صهیونیست ها مشارکت داشته است که مهمترین آنها عملیات حرمیش در سال گذشته بود که به کشته شدن یک شهرک نشین صهیونیست و مجروح شدن شماری دیگر منجر شد.

فلسطینیان ساکن استان جنین امروز (شنبه) پیکر شهید اسلام خمایسه از فرماندهان میدانی گردان جنین تشییع کردند. در این مراسم عزاداران قبل از تشییع پیکر خمایسه در گورستان اردوگاه، بر پیکر او نماز میت اقامه کردند.

هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی خانه ابو ودیع الغول در محله الدمج در مرکز اردوگاه جنین را بمباران کردند که به شهادت اسلام خمایسه برجسته ترین فرمانده نظامی گردان جنین وابسته به گروهان های القدس منجر شد.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، رژیم صهیونیستی همواره در تعقیب برای تروراسلام خمایسه بود و این طولانی‌ترین دوره تعقیب این رژیم به شمار می‌رود.

رژیم اشغالگر خانه مذبور را دو بار اولین بار در ماه نوامبر ابتدای جنگ غزه هدف قرار داد که در آن زمان، دو فرمانده گردان جنین را ترور کردند.

اسلام خمایسی از رهبران گردان جنین گروهان های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، شامگاه جمعه در بمباران جنگنده رژیم صهیونیستی به محله الدمج در اردوگاه جنین در منطقه اشغالی کرانه باختری به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد منزلی در اردوگاه جنین مورد هدف قرار داد که به شهادت یک فلسطینی و مجروح شدن 8 نفر دیگر منجر شد و گروهان های القدس خبر شهادت خمایسی را در حمله رژیم اسرائیل به جنین اعلام کردند.

پربیننده ترین خبرها