پیشروی های جدید ارتش سوریه درحومه شرقی حمص

پیشروی های جدید ارتش سوریه درحومه شرقی حمص
پنج‌شنبه 9 شهريور 1396 - 18:29

نیروهای ارتش سوریه با ادامه پیشروی در مناطق حومه شرقی حمص به موفقیت های قابل ملاحظه در مقابله با عناصر گروه تروریستی داعش دست یافته‌اند.

العالم - سوریه

به گزارش خبرگزاری سوری سانا به نقل از یک منبع نظامی سوری، یگان های ارتش سوریه با اجرای چند عملیات گسترده علیه مواضع گروه تروریستی داعش درحومه شرقی حمص، به پیشروی خود ادامه دادند.

براساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود موفق به آزادسازی روستای "الوهابیه" واقع در فاصله 5 کیلومتری غرب منوخ در شرق حمص شدند.

منبع نظامی سوریه افزود: در این عملیات، تلفات زیادی به عناصر گروه تروریستی داعش وارد شد و مواضع این گروه و مقادیر زیادی از سلاح ها و مهمات تروریست ها منهدم شد.

یگان‌های ارتش سوریه روز دوشنبه گذشته، منطقه راهبردی جبل الضاحک شرقی را با مساحتی به طول 8 کیلومتر و عرض 5 کیلومتر در شرق شهر السخنه درحومه تدمر از اشغال تروریست ها خارج و آخرین مواضع داعش دراین منطقه را منهدم کردند و شماری از تروریست ها را از این منطقه فراری دادند.

همچنین شمار زیادی از تروریست های گروه داعش درعملیات یگان های ارتش سوریه و با حمایت نیروی هوایی ارتش درحمله به مواضع و استحکامات این گروه در دیرالزور به هلاکت رسیدند.

خبرنگار سانا در دیرالزور گزارش داد که نیروی هوایی ارتش سوریه با حملات شدید به مقرها و مواضع گروه داعش در اطراف فرودگاه و مناطق المقابر و البانوراما، حويجه صكر ومناطق الرشديه والحويقه وروستای عياش، شمار زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند و عده ای دیگر از آنان نیز دراین حملات مجروح شدند.

یگان های ارتش سوریه دیروز نیز 22 خودرو و سه دستگاه تانک متعلق به تروریست ها و انبارهای مهمات متعلق به گروه داعش را در اطراف الرقه، دیرالزور و حماه منهدم کردند و درنتیجه ، شماری از تروریست ها به هلاکت رسیدند و یا مجروح شدند.

215

 

پربیننده ترین خبرها