آتش گرفتن خودرو نظامیان اشغالگر در نعلین

پنج‌شنبه 30 آذر 1391 - 10:53

جوانان فلسطینی در یکی از روستاهای کرانه باختری، خودرو جیپ نظامیان رژیم اشغالگر را با بمبهای بنزینی هدف قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روستای نعلین در خط تماس کرانه باختری قرار دارد و دیوار حایل رژِیم صهیونیستی از میان این روستا گذشته است.
از زمان آغاز ساخت این دیوار در سال 2003 هرهفته ساکنان این روستا در اعتراض به این اقدام تجاوزکارانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی تظاهرات می کنند .. ولی تظاهرات این هفته به درگیری شدید نظامیان و جوانان فلسطینی و شلیک گلوله های جنگی از سوی نظامیان رژیم اشغالگر کشیده شد.
کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی، تأکید کرد: "تظاهرات هفتگی در روستای نعلین تا پیش از این مسأله ای عادی و تکراری بود، ولی تظاهرات اخیر در این منطقه از وضعیت متداول آن خارج شد و مانند تحولات اخیر دیگر مناطق به درگیری انجامید".
گزارشگر این شبکه صهیونیستی خاطرنشان کرد: "بر اساس روایت فلسطینی ها، گروهی از سربازان اسرائیلی در کمین جوانان فلسطینی گرفتار شدند؛ آنها در ابتدا به سوی سربازان سنگ پرتاب کردند، و سربازان هم در مقابل با استفاده از ابزار خود برای متفرق کردن تظاهرکنندگان به آنها پاسخ دادند .. تلاش فلسطینی ها برای تخریب نرده های حائل به درگیری کشیده شد؛ ولی این درگیری ها داخل روستا به خشونت انجامید".
گزارشگر کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: "فلسطینی ها در نهایت یک جیپ اسرائیلی را با استفاده از بمب های بنزینی به آتش کشیدند .. درگیری در نعلین و استفاده سربازان از گلوله های جنگی و حوادث مشابه اخیر در مناطق دیگر، بحث هایی را در درخصوص فرمان تیر به وجود آورده است".
پس از شکست سنگین رژیم اشغالگر در مقابل مقاومت غزه در حملات 8 روزه به این منطقه؛ تغییر اوضاع کرانه باختری اشغالگران را به شدت نگران کرده است. گسترش دامنه تظاهرات فلسطینی ها در هفته های اخیر در مناطق مختلف کرانه باختری، و فرار نظامیان اشغالگر از مقابل تظاهرکنندگان؛ سران این رژیم را به شدت درباره احتمال آغاز انتفاضه سوم نگران کرده است.

پربیننده ترین خبرها