دیدار گردشگر ژاپنی و عناصر مسلح با کمک ترکیه

دیدار گردشگر ژاپنی و عناصر مسلح با کمک ترکیه
شنبه 16 دی 1391 - 14:31

يك گردشگر ژاپني توانست با کمک ترکیه تعطيلات اخير خود را در كنار عناصر گروهک تروريستي " ارتش آزاد" در حلب (شمال سوريه) بگذراند.

به گزارش پایگاه خبری شبكه العالم؛ "فوجي موتو"  گردشگر 45 ساله ژاپني با هزينه اي بالغ بر 2500 دلار به تركيه رفت و سپس از آنجا وارد خاك سوريه شد، تا تعطيلات خود را در شهر حلب سپري كند.
روزنامه فرانسوی "لوفیگارو" نوشت، اين گردشگر ژاپني هرروزصبح با پوشيدن لباس نظامي ارتش ژاپن همراه نيروهاي (گرروهک تروریستی) ارتش آزاد در حلب ، وارد عرصه درگيري‌ها مي شد، و از گروههاي مسلح و تحركات آنان فيلم برداري مي كرد .
"فوجي موتو" در سفر يك هفته اي خود به حلب، تنها و بدون پوشيدن لباس ضد گلوله در خيابان هاي شهر، گشت زني مي كرد و هر روز به يك سوري که برايش محل استراحت و امكان استفاده از اينترنت را فراهم كرده بود، 25 دلار می پرداخت.
اين ژاپني كه تا حدودي به زبان انگليسي آشنايي دارد، فيلم ها و تصاوير گرفته شده از صحنه های جنگ در سوریه و عملیات تروريست ها را در صفحه‌های خود در اينترنت قرار مي داد .
بر اساس گزارش لوفیگارو، بسياري از افراد مسلح با  فوجي موتو عكس مي انداختند؛ آنها که تصور مي كردند وی تبعه چين است، قصد داشتند با این عکس های یادگاری نظام بشار اسد را كه مورد حمايت چين و روسيه است، تحت فشار قرار دهند!.
سوريه اولين كشوري نيست كه فوجي موتو تعطيلات خود را در آن گذرانده است .
اين ژاپني ماجراجو پيوسته تعطيلات خود را در مناطق جنگي خاورميانه سپري مي كند ، عكس مي گيرد و عكس ها را در صفحه فيس بوك براي دوستانش به نمايش مي گذارد .
فوجي موتو در اواخر سال 2011 نيز به شهر حمص سوريه و در سپتامبر سال گذشته به يمن سفر كرد؛ و حتی در جریان درگيريهای اطراف سفارت آمريكا در صنعا (پايتخت يمن) حضور داشت .
اين جهانگرد ژاپني در انقلاب 25 ژانويه 2011 نيز در قاهره بود .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها