معاون دبير كل تجمع ملي دموكراتيك:

احکام دادگاه، روند انقلاب بحرین را سرعت می بخشد

احکام دادگاه، روند انقلاب بحرین را سرعت می بخشد
دوشنبه 18 دی 1391 - 20:52

منامه، العالم ـ معاون دبير كل تجمع ملي دموكراتيك بحرين، احكام دادگاه استیناف عليه رهبران انقلاب ملی این کشور را ظالمانه نامید و آن را به شدت محکوم کرد.

حسن مرزوق روز دوشنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم تصریح کرد: آنچه امروز رخ داد، تداوم شيوه سركوبگرانه و ظالمانه رژيم عليه ملت بحرين و سران معارضین ملي است و دادگاه استيناف با صدور حکمی، احكام قبلی صادره عليه سران مخالفان را تاييد و با تجدید نظر در احکام آنان مخالفت كرد.
مرزوق گفت: چنین حکمی در حالی صادر شده است كه گزارش شریف بسيوني رییس کمیته حقیقت یاب بحرین، آنها را تبرئه کرده و مخالفان را زندانيان "ابراز عقیده" نامیده بود، اما رژيم آل خلیفه مخالفان سیاسی را جنايتكار و تروريست مي داند.
دادگاه به اصطلاح تجدید نظر بحرین، امروز حکم صادر شده علیه 21 نفر از رهبران و فعالان سیاسی بحرینی را تأیید کرد. دادگاه رژیم آل خلیفه، 7 تن از این فعالان سیاسی را به زندان ابد، 4 نفر را به 15 سال زندان، و 2 تن را نیز به 5 سال زندان محکوم کرد.
معاون دبير كل تجمع ملي دموكراتيك بحرين افزود: ما امروز در برابر دادگاه تحصن كرديم تا شايد رژيم آل خلیفه اندكي تعقل به خرج دهد هرچند كه اين رژيم زبان عقل و منطق و قانون را نمي شناسد و همواره به دلخواه خود احكامي عليه سران مخالف صادر مي كند. اين احكام ظالمانه است اما بر عزم ما برای ايستادگي و مقاومت افزود و باعث شد تا انقلاب امروز از نو آغاز شود.
 مرزوق خاطرنشان كرد: رژيم نبايد گمان كند كه سران مخالف اهرم فشاري هستند كه مي تواند از طريق آنها امتيازاتي بگيرد. اين انقلاب ادامه دارد و اين احكام ظالمانه، عزم مخالفان در ادامۀ انقلاب افزايش مي دهد.
وی اظهار داشت: صدور احکام ظالمانه علیه سران مخالف بيانگر ايستادگي ملت است كه تحت هيچ شرايطي تحركات خود را متوقف نمي كنند مگر اين كه انقلاب به ثمر برسد و سران مخالفان با سربلندي آزاد گردند.
 مرزوق تصریح کرد: ما به دستگاه قضايي و رژيم اميدي نمي بنديم. اين احكام كاملا سياسي است و رژيم مي داند كه كه سران معارضان، بيگناه هستند و فقط مردم را به تظاهرات مسالمت آميز دعوت کرده اند.
10:53
 

پربیننده ترین خبرها