ارتش سوریه در تعقیب تروریست های مسلح

ارتش سوریه در تعقیب تروریست های مسلح
يکشنبه 1 بهمن 1391 - 16:29

خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد: شماری از تروریست های غیرسوری كه قصد تصرف یک مراكز نظامی در لاذقیه را داشتند، به هلاكت رسیدند.

همچنین یك گروه مسلح كه قصد نفوذ به محور حاره غربه در منطقه زینبیه در حومه دمشق را داشت، متلاشی شد.
بنا بر این گزارش، نیروهای دفاع ملی سوریه ضمن پیشرفت در منطقه عقربا در استان ریف دمشق، منطقه الدوار الصغیر را از لوث وجود تروریست های مسلح پاكسازی كردند.
ساختمانهای مشرف به پل چهارم جاده فرودگاه دمشق نیز از وجود تروریستها پاكسازی شد و یك تك تیرانداز و یك تیربارچی تروریست به هلاكت رسیدند.   
از سوی دیگر، یک گروه مسلح در رستن واقع در استان حمص که گروهک خالد مصطفی هلال (از تروریست های مشهور منطقه) جزء آن بود، منهدم شد. 
ده ها تروریست مسلح نیز در جریان حمله نیروهای ارتش به آنها در کفرعایا، جوبر و السلیانیه در ریف حمص به هلاکت رسیدند. نیروهای ارتش سوریه شماری از افراد مسلح را نیز در منطقه ملیحه در استان ریف دمشق به هلاکت رساندند.
از حمص نیز خبر می رسد که نیروهای ارتش با افراد مسلح تروریست در منطقه السلیانیه حمص درگیر شده اند و چند تروریست مسلح نیز در منطقه البویضه الشرقیه واقع در حومه حمص توسط نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند.  همچنین یک مقر تجمع تروریست ها در روستای آبل حمص توسط ارتش سوریه منهدم و شماری از این افراد کشته شدند.
گروههای مسلح تروریست یک پست بازرسی ارتش در نزدیک حسیاء در حمص را هدف قرار دادند، اما در جریان درگیری با نیروهای ارتش، سه فرد مسلح به هلاکت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.  
یک بیمارستان صحرایی متعلق به تروریست ها هم در محله الخالدیه واقع در حمص منهدم شد و ارتش سوریه چند فرد مسلح را نزدیک مدرسه الولیدیه در باب هود حمص به هلاکت رساند. 
چند فرد مسلح از جمله شماری از اتباعه کشورهای عربی و غیرعربی در جریان انهدام مقرشان در تلدو واقع در حمص کشته شدند.
اما در استان شمالی حلب نیز شماری از افراد مسلح در رسم العبود، کشیش و مایر واقع در حلب به هلاکت رسیدند.
یک بمب صوتی هم در ورودی بانک فرانسبنک در محله ابورمانه دمشق منفجر شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها