حمایت آشکار اوباما از لیونی در انتخابات

حمایت آشکار اوباما از لیونی در انتخابات
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 13:04

محافل رسانه‌ای صهیونیستی، ابراز نگرانی رییس جمهور آمریکا از انزوای رژیم صهیونیستی به دلیل سیاستهای نخست وزیر فعلی این رژیم را برگ برنده ای برای رقیب انتخاباتی "بنیامین نتانیاهو" دانستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: "در آستانه انتخابات (کنست) رئیس جمهور آمریکا از سیاستهای کابینه نتانیاهو به شدت انتقاد کرد".
وی افزود: "اوباما گفته است، اسرائیل با ساخت واحدهای جدید در شهرکها، خود را در باتلاق انزوا غوطه ور می کند. و نتانیاهو با سیاستهای خود، اسرائیل را به سوی انزوای گسترده در جهان می کشاند".
"جفری گولد برگ" روزنامه نگار آمریکایی در اینباره به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "اوباما این اظهارات را بارها در حضور شخصیتهای مختلف مطرح کرده؛ و لحن انتقاد آمیز وی از سیاستهای نتانیاهو به مرور زمان شدید تر شده است".
وی افزود: "پس از تصمیم کابینه اسرائیل برای ادامه ساخت و ساز در منطقه 1 E، انتقادات اوباما از علمکرد نتانیاهو بیشتر شده است".
گزارشگر کانال ده در ادامه خاطرنشان کرد: "بر اساس اظهارات اوباما؛ نتانیاهو اسرائیل را به سوی بحران سوق داده، و دوام آن را  در معرض تهدید قرار می دهد".
تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه این گزارش اظهارات "تزیپی لیونی" رئیس حزب رقیب نتانیاهو را پخش کرد.
لیونی گفت: "روابط با آمریکا بخشی از قدرت بازدارندگی اسرائیل به شمار می رود. بنابراین برای حفظ این روابط، باید سیاستهای جدیدی اتخاذ کنیم".
گزارشگر کانال 10 تأکید کرد: "اظهارات اوباما در انتقاد از سیاستهای نتانیاهو، بهترین پشتوانه انتخاباتی برای لیونی بود".

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها