آمریکا مجوز حمله به سوریه را صادر کرده

آمریکا مجوز حمله به سوریه را صادر کرده
يکشنبه 15 بهمن 1391 - 11:11

العالم - گزارش های رسانه ای حاکی است، آمریکا نه تنها به رژیم صهیونیستی برای حمله به سوریه چراغ سبز نشان داده، بلکه مجوز حملات بعدی را نیز صادر کرده است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، اگرچه تاکنون مقامات آمریکایی و صهیونیستی درباره حمله به سوریه سکوت کرده اند، اما "لیون پانه تا" وزیر خارجه آمریکا اولین مقام آمریکایی است که با شکستن این سکوت اظهار داشت: آمریکا از حمله اسرائیل به سوریه کاملا حمایت می کند.
وی مدعی شد: آمریکا نگران سلاح های ضد هوایی است که با آن می توان هواپیماهای غیر نظامی را هدف قرار داد.
ابراز نگرانی وزیر دفاع آمریکا در حالی است که گروه های مسلح و تروریست ها در سوریه تحت حمایت آمریکا هستند، و آمریکا بارها به صورت علنی حمایت خود را از جنگ در سوریه برای براندازی نظام این کشور اعلام کرده است.
همچنین محافل رسانه ای اعلام کردند مسئولان آمریکایی برای حمله به سوریه برنامه ریزی کرده اند.
بر اساس گزارش سایت " آنتی وار"، آمریکا برنامه ریزی کرده در صورتی که عناصر مسلح در شهر حلب به برخی از پایگاه های ارتش سوریه نزدیک شوند، آمریکا خودش این مناطق را بمباران کند.
نشریه تایمز لندن نیز به نقل از منابع اطلاعاتی غربی گزارش داده، در حمله بامداد چهارشنبه رژیم صهیونیستی  3 تا 4 منطقه از خاک سوریه هدف قرار گرفته است؛ و علاوه بر مرکز تحقیقات نظامی جمرایا در حومه دمشق که دولت سوریه آن را تایید کرده، 3 منطقه دیگر نیز هدف قرار گرفته که تنها یکی از آنها در رسانه ها مطرح شده است.
کمک 50 میلیون دلاری آمریکا به عناصر مسلح در سوریه
در حالی که جو بایدن معاون باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از کمک 50 میلیون دلاری این کشور به عناصر مسلح در سوریه - البته به ادعای وی کمک های غیر تسلیحاتی- خبر داده است، انتقاد سرکردگان این عناصر و ترکیه از دولت بشار اسد برای پاسخ ندادن به حمله رژیم صهیونیستی بسیار قابل توجه است، حمله ای که با چراغ سبز اوباما اجرا شد.
درحالیکه مناطق مرزی خاک ترکیه با سوریه به محلی برای آموزش، پشتیبانی و اعزام عناصر مسلح و تروریستها به سوریه تبدیل شده، "احمد داوود اوغلو" وزیر امور خارجه ترکیه در اظهاراتی قابل توجه گفته است: "ترکیه از اسرائیل در حمله به یک کشور مسلمان حمایت نمی کند".!!!
 
 
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها