حملۀ صهیونیست ها به دو معلم فلسطینی تبار

حملۀ صهیونیست ها به دو معلم فلسطینی تبار
چهارشنبه 30 اسفند 1391 - 12:21

تنی چند از دانش آموزان یک مدرسه دینی صهیونیستی، در اقدامی نژاد پرستانه، به دو معلم فلسطینی تبار که در خودروی شخصی خود نشسته بودند حمله ور شدند و خسارت هایی را به خودروی آنها وارد کردند.

به گزارش العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: سعاد یک معلم فلسطینی تبار در یکی از مدارس اسرائیل است که به علت اقدامات برخی افراد نژادپرست از عزیمت به مدرسه خودداری کرده و از ترس صهیونیست ها در خانه خود حبس شده است.
تلویزوین اسرائیل در همین حال اظهارات سعاد را در این باره پخش کرد.
سعاد گفت: در حالی که در خودرو نشسته بودم، گروههای نژاد پرست متوجه هویت فلسطینی من شدند و قبل از این که از خودرو پیاده شوم به من دشنام دادند. سپس به خودروی دوستم حمله کردند و شیشه های آن را شکستند.
وی افزود، گروه های نژاد پرست به این اقدامات اکتفا نکردند و در اقدامی جسورانه، تایرهای خودرو را با ضربات چاقو از بین بردند.
گزارشگر اسرائیلی گفت: دوست وی که یک معلم یهودی عرب تبار است نیز مورد حمله افراد نژاد پرست قرار گرفت. وی به قدری از این حادثه متأثر شده بود که نتوانست اشکهای خود را مقابل دوربین پنهان کند.
تلویزیون اسرائیل جزئیات حادثه را از زبان وی بازگو کرد.
رویتل فولکوف گفت: لحظات بسیار سخت و دشواری پشت سر گذاشتم. احساس یأس، ناامیدی و وحشت و اهانت، همه این احساس ها را یک جا لمس کردم.
گزارشگر اسرائیلی تصریح کرد: در مدرسه ای که این دو معلم در آن به تدریس مشغول هستند، کنفرانسی با حضور همه دانش آموزان مدرسه برگزارشد و مسؤولان مدرسه درباره خشونت و افراطی گری و نژاد پرستی و تبعات آن با دانش آموزان صحبت کردند.

پربیننده ترین خبرها