اوباما در سوریه دست به حماقت نخواهد زد

اوباما در سوریه دست به حماقت نخواهد زد
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 23:18

دمشق، العالم – عضو پارلمان سوریه گفت: کشورهای غربی، حامی اصلی گروه های مسلح تروریستی در حال جنگ در سوریه هستند.

"وليد الزعبي" روز چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، اظهارات "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا علیه نظام سوریه و متهم کردن این نظام به استفاده از سلاح شیمیایی را اقدام تمسخر آمیز سیاسی دانست و تاکید کرد که کشورهای غربی گروه های تروریستی فعال در سوریه را به انواع سلاح ها از جمله سلاح شیمیایی مجهز کرده اند.


وی افزود: اوباما با طرح این ادعاها در صدد است تا حمایت بین المللی را برای ارتکاب حماقتی جدید جلب کند، اما او هرگز دست به این اقدام نخواهد زد، زیرا بهای چنین اقدامی بسیار سنگین خواهد بود.

الزعبی با بیان این که دولت سوریه هیچ مخالفتی با سفر تیم های حقیقت یاب بی طرف به این کشور ندارد، گفت: در زمان مسئولیت البرادعی در آژانس بین المللی انرژی اتمی یک تیم بازرسی به سوریه سفر کرد که هیچ شواهد و قرائنی در اثبات وجود مواد شیمیایی که در داخل خاک سوریه ساخته شود، به دست نیاورد.

 

عضو پارلمان سوریه در پایان به استفاده گروه های مسلح تروریستی فعال در سوریه از سلاح شیمیایی اشاره و تصریح کرد: ما بانک اطلاعات و ادله کافی برای اثبات استفاده این گروه ها از سلاح شیمیایی علیه انسان های بی گناه و نیز اعترافات برخی از باندهای تروریستی در زمینه ورود این مواد به کشور از مناطق مرزی را در اختیار داریم.
tt-1-15:3

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها