رکوردشکنی خطوط هوایی سوریه در حمل مسافر!

رکوردشکنی خطوط هوایی سوریه در حمل مسافر!
جمعه 27 ارديبهشت 1392 - 19:43

علی رغم حملات و تهدیدات مکرر تروریست ها، شرکت هواپیمایی سوریه با افزایش روزافزون مسافران مواجه است و همه بلیط های سفرهای داخلی و خارجی پیش فروش می شود، به طوری که رکورد جدیدی در جابجایی مسافر در پروازهای داخلی این شرکت به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، مردم سوریه به علت مشکلات موجود در راه ها، برای مسافرت هواپیما را انتخاب می کنند.

 

این در حالی است که شماری از شرکت های هواپیمایی کشورهای عربی و غربی پروازهای خود به سوریه را لغو کرده اند و به همین دلیل تعداد مراجعه کنندگان به شرکت هواپیمایی سوریه افزایش یافته است.

 

"طارق وهیبه" رئیس بخش خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمائی کشوری سوریه اعلام کرد: این شرکت روزانه 20 پرواز داخلی و خارجی انجام می دهد و روزانه 3 هزار مسافر را منتقل می کند و حتی یک صندلی خالی نمی ماند و بسیاری هم نمی توانند بلیت تهیه کنند.

 

وهیبه افزود: پروازهای داخلی شرکت، از زمان آغاز بحران سوریه 4 برابر شده است.

 

این در حالی است که شرکت هواپیمائی کشوری سوریه اکنون 8 هواپیمای فعال در اختیار دارد و پروازهایی را به کشورهای حاشیه خلیج فارس و دیگر کشورها از جمله عربستان، عراق، اردن، لبنان، مصر، سودان، الجزایر و روسیه انجام می دهد.

 

وهیبه گفت: با فرارسیدن فصل تابستان تعداد سفرهای هوایی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به سوریه افزایش خواهد یافت، زیرا علی رغم وجود بحران، تعداد زیادی از اتباع سوری مقیم این کشورها در تابستان برای گذراندن تعطیلات به کشورشان بازخواهند گشت.

 

"فراس اسماعیل" یکی از کمک خلبانان شرکت هواپیمائی سوریه معتقد است که هواپیماها مانند اتوبوس، مملو از مسافر است و تعداد درخواست ها برای سفرهای هوائی داخلی روز به روز افزایش می یابد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها