تشدید حملات صهیونیست ها همزمان با سفر كري

تشدید حملات صهیونیست ها همزمان با سفر كري
جمعه 3 خرداد 1392 - 17:55

همزمان با سفر وزير خارجه آمريكا به منطقه تجاوزات شهرك نشينان و نظاميان رژيم صهيونيستي عليه فلسطينيان نيز همچنان ادامه دارد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، همزمان با سفر جان كري وزير خارجه آمريكا به فلسطين اشغالی، گروهي از شهرك نشينان صهيونيست در جنوب قدس به خودروهاي فلسطينيان حمله كردند و روي آنها شعارهايي عليه مسلمانان و اعراب نوشتند.
از سوي ديگر يك شهرك نشين صهيونيست، نوجوان فلسطيني را در روستاي بيتا در جنوب نابلس با خودرو زير گرفت و وي را به شدت زخمي كرد.
يكي از مسئولان بيمارستاني كه اين نوجوان در آن بستري شده است، گفت: وي در كما به سر مي برد و در بخش مراقبت هاي ويژه بستري است. معاينات پزشكي نشان دهنده خونريزي مغزي وي است. اين مسوول بيمارستاني افزود: ريه و كبد او نيز دچار آسيب ديدگي هايي شده است.

اين حوادث در حالي به وقوع مي پيوندد كه موسسه هاي حقوق بشر نمي توانند اينگونه موارد را به طور دقيق ثبت كنند.
يكي از فعالان حقوقي گفت: هر روز خبرهايي از به آتش كشيدن اموال و دارايي هاي فلسطينيان و تصادف هاي عمدي و ساير موارد تضييع حقوق فلسطينيان به گوش مي رسد.

وي افزود: همه اينگونه اقدامات در برابر ديدگان نظاميان اسرائيلي انجام مي شود كه خودشان هم از رفتارهاي شهرك نشينان حمايت مي كنند. بنابراين دستگاه قضايي اسرائيل نيز با شهرك نشينان هم دست است.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها