گزارش العالم از پایان مرحله اول پاکسازی شهر القصير

جمعه 3 خرداد 1392 - 20:11

ارتش سوريه با تشديد عمليات گسترده در شهر القصير حلقه محاصره گروه هاي مسلح را تنگ تر كرد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار شبكه خبري العالم، مرحله اول اين عمليات كه شامل ايجاد ارتباط بين محورهاي مواصلاتي مخصوصا در نواحي شمالي بود با موفقيت به پايان رسيده است.
دوربين العالم نيروهاي ارتش سوريه را كه در حال آماده شدن براي اجراي مرحله دوم عمليات پاكساري شهر القصير است، همراهي مي كند.
گزارشگران العالم در مرحله اول عمليات كه ارتش توانست با ايجاد منافذي به محله هاي شرق و جنوب رخنه كند، نيز همپاي سربازان ارتش بودند.
ارتش سوريه موفق شد تمام ساختمان هاي منطقه را پاكسازي كند،  به خصوص در نواحي نزديك به ایستگاه قطار كه مقر گروهك هاي تررويست به شمار مي آمد.
بعد از پاكسازي اطراف راه آهن و به دنبال ادامه يافتن درگيري در مناطق شمالي، نيروهاي ارتش به سمت شمال به حركت درآمدند.
خبرنگار العالم نيروهاي حاضر در منطقه را در خطوط مقدم نبرد كه از آن صداي تيراندازي و بمباران به گوش مي رسيد، همراهي كردند و طبق گزارش خبرنگار العالم ساختمان هاي مسكوني و موسسات دولتي و حتي مدرسه ها از حملات مسلحانه تروريست ها در امان نمانده اند.
مدرسه الزهوري كه از بناهاي برجسته شهر القصير به شمار مي آمد و گروه هاي مسلح درآن لانه كرده بودند نيز پاكسازي و تحت سيطره نيروهاي ارتش سوريه در آمد .
گزارش هاي رسيده همچنين حاكي از آن است كه گروهك هاي تروريست با استفاده از موشك و خمپاره و مين در صدد جلوگيري از پيشروي ارتش سوريه بودند اما نظامیان دولتی با ورود به شهرك حميديه و تنگ كردن حلقه محاصره مناطق شمالي به پيشروي خود ادامه مي دهند.
11:35          05/24/             FA

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها