قطر در ربودن صلح بانان جولان هم نقش داشته است

قطر در ربودن صلح بانان جولان هم نقش داشته است
چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 18:00

العالم - سردبیر روزنامه الثوره سوریه می گوید: مدارک معتبر و موثقی در اختیار دولت سوریه و سازمان ملل قرار دارد که نشان می دهد قطر در ربودن صلح بانان سازمان ملل در سوریه نقش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، علی قاسم سردبیر روزنامه الثوره اظهار داشت: مقامات سازمان ملل می دانند که ربایندگان صلح بانان سازمان ملل در جولان با فردی در قطر در ارتباط بودند و دستورات لازم را از وی می گرفتند.

 

تروریست های سوری در چند مورد حمله به صلح بانان سازمان ملل مستقر در جولان اشغالی، یک بار 21 صلح بان و بار دیگر 4 صلح بان دیگر را به گروگان گرفتند.

 

سردبیر روزنامه الثوره سوریه، برخی سران عربی را به حمایت از تروریسم متهم کرد و گفت: فرقی ندارد که اروپا ارسال اسلحه به تروریست ها را منع کند یا نه، در هر حال سلاح ها بی کم و کاست به دست تروریست ها می رسد و برخی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس هزینه سلاح ها را تأمین می کنند و مدارک موجود نشان می دهد که بسیاری از سلاح های تروریست ها، ساخت اروپا است.

 

وی افزود: پیروزی های ارتش سوریه در جنگ با تروریست ها باعث نگرانی حامیان آنها شده است و اروپایی ها برای تقویت روحیه تروریست های سوری تصمیم لغو تحریم تسلیحاتی را اتخاذ کردند.

 

سردبیر الثوره، فعالیت های انگلیس و فرانسه برای این تصمیم و همکاری کشورهای منطقه ای و عربی از جمله ترکیه، قطر و عربستان برای تامین مالی و حمایت تسلیحاتی از تروریست ها را نشانه تشکیل ائتلافی شیطانی برای تخریب سوریه دانست.

 

قاسم گفت: غرب با حمایت تسلیحاتی از تروریست ها درپی جلوگیری از برگزاری موفقیت آمیز کنفرانس ژنو 2 است.

29-23:43

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها