درگیری‌های سنگین در برخی مناطق ریف دمشق

دوشنبه 10 تير 1392 - 07:36

در کنار پیشروی قابل ملاحظه نیروهای ارتش سوریه در مناطق مختلف این کشور، درگیریهای سنگینی در برخی مناطق ریف دمشق در جریان است.

خبرنگار العالم تأکید کرد، نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود روستای "عین عیسی" در شهر "الرقه" را از وجود گروه های مسلح و تروریستی به ویژه عناصر گروه تروریستی "جبهه النصره" پاکسازی کردند.
یکی از نیروهای ارتش سوریه در مصاحبه با خبرنگار العالم با اشاره به ادامه عملیات برای ریشه کن کردن همه گروه های مسلح و تروریستی در ریف دمشق گفت: پیش روی نیروهای ارتش بسیار عالی است.
در حمص نیز نیروهای ارتش به عملیات خود در بخش قدیمی و همچنین منطقه "الخالدیه" شدت بخشیدند؛ نیروهای ارتش همچنین چند ساختمان را در منطقه "باب هود" که به محل استقرار گروه های مسلح تبدیل شده بود به تصرف خود در آوردند.
در شهر "جوبر" در استان ریف دمشق نیز نیروهای ارتش محل استقرار عناصر مسلح در میدان "المناشیر" را منهدم کردند.
یکی از فرماندهان عملیاتی ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: گروهی از عناصر مسلح به یکی از ایست های بازرسی در جوبر حمله کردند .. ما با ایجاد کمین برای این عناصر مسلح 70 تن از آنان را به هلاکت رساندیم.
خبرنگار العالم گفت: عناصر مسلح دیروز با استفاده از موشک رهگیری یک بالگرد دولتی را بر فراز شهر "نبل" در حومه حلب هدف قرار دادند. این بالگرد حامل چند معلم و مدیر مدرسه بود.

پربیننده ترین خبرها