شخصیت های فلسطینی:

هدف ازقطع العالم خاموش کردن صدای مقاومت است

هدف ازقطع العالم خاموش کردن صدای مقاومت است
سه شنبه 11 تير 1392 - 14:19

غزه (العالم)- شخصیت های سیاسی و فعالان رسانه ای فلسطینی قطع برنامه های العالم و دیگر شبکه های ماهواره ای برون مرزی ایران، توسط شرکت های ماهواره ای غربی را تلاش برای خاموش کردن صدای مقاومت ارزیابی کردند.

احمد المدلل عضو برجسته جهاد اسلامی روز سه شنبه به شبکه خبری العالم گفت: آمریکا نمی خواهد مجال فعالیت به شبکه العالم بدهد زیرا این شبکه آزادانه [و خارج از چارچوب سیاست های رسانه ای غرب] و با تبیین نقش مقاومت به حمایت از فلسطین می پردازد.
از سوی دیگر جمیل مزهر عضو کمیته مرکزی "جبهه خلق برای آزادی فلسطین" خاطرنشان کرد: شبکه العالم پیام مقاومت را در مصاف با طرح آمریکا و صهیونیزم [در منطقه]، بر دوش گرفته است و از این رو آن ها مانع پخش این شبکه می شوند.
ولید العوض، عضو دفتر سیاسی حزب خلق فلسطین، به شبکه خبری العالم گفت: شبکه العالم نقش مهمی در حمایت از مبارزه مردم فلسطین با رژیم اشغالگر و پوشش مسائل و مشکلات مردم فلسطین ایفا کرده است.
وی افزود: شبکه العالم همچنین حامی ملت های عربی در مواجهه با مصائبی بوده است که استعمار نوین غرب برایش ایجاد کرده است و از این رو اعمال چنین محدودیت های شدیدی بر سر راه این شبکه قابل پیش بینی بود.
یاسر خلف سخنگوی جنبش " الاحرار" فلسطین نیز در این باره گفت: ما قطع برنامه های شبکه العالم را دخالت روشن بیگانگان در نقض آزادی بیان و آزادی مطبوعات می دانیم.
رزق عروق فعال رسانه ای در رادیو البراق فلسطین در مصاحبه با العالم خاطرنشان کرد: آمریکا در راستای منافع رژیم صهیونیستی با قطع پخش برنامه های شبکه العالم و دیگر شبکه های برون مرزی ایران، به دنبال خاموش کردن صدای کسانی است که از مبارزه ملت فلسطین و بویژه جریان مقاومت در غزه حمایت می کنند.
فادی عبید مسئول روابط خارجی رادیو "القدس" نیز به العالم گفت: شبکه العالم در عرصه هایی که به جنگ عرب ها و رژیم اسرائیل مربوط است حضور جدی داشته است. این شبکه در جنگ 2012 و 2008 ضد غزه حضور داشت و به صورت روزانه در افشای اقدامات صهیونیست ها برای یهودی سازی قدس حضور دارد.
از سوی دیگر حسین الجمل فعال رسانه ای از رادیو "الشعب" فلسطین افزود: شبکه العالم از شبکه هایی است که با رسالت رسانه ای هدفمند و برنامه های واقع گرایانه اش آرمان های ملت ها برای دستیابی به استقلال و آزادی را منعکس می کند و به مقابله با طرح صهیونیزم و امپریالیزم در منطقه عربی برخاسته است.
MKH-2-09:43

پربیننده ترین خبرها