ادامه پیشروی ارتش سوریه در مواضع تروریست ها

ادامه پیشروی ارتش سوریه در مواضع تروریست ها
جمعه 28 تير 1392 - 14:14

العالم - نیروهای ارتش سوریه در ادامه تعقیب تروریست های مسلح ، با تسلط برمناطق اطراف بسنقول یک تونل زیر زمینی 500 متری تروریست ها را تصرف کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از منابع خبری سوری ، ارتش سوریه با تسلط بر این کانال تعدادی از تروریست های داخل آن را بازداشت کرد و به اسلحه و مهمات و مدارک و همچنین مقادیر قابل توجهی ریال سعودی در کنار لیر سوریه در این کانال دست یافت.

براساس این گزارش ارتش همچنین در مناطق القابون ، برزه و جوبر تروریست ها را تحت تعقیب قرارداده و آنان را ناگزیر به فرار به مزارع و مناطق اطراف کرد.

واحدهایی از ارتش نیز همزمان در مناطق اطراف زندان مرکزی حلب و ورودی منطقه صنعتی شیخ نجار در روستاهای مایر و منغ و اطراف الراشدین پیشروی کرده و به پاکسازی منطقه پرداختند.

درهمین حال برخی گزارش ها از ادامه درگیریهای شدید در استان حسکه بین جنگجویان کرد و اعضای جبهه النصره و همچنین در استان حمص بین نیروهای ارتش سوریه و گروههای مسلح خبر می دهد که منجر به کشته و زخمی شدن دهها نفر از دو طرف شده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار ،‌ بیست و نه نفر به علت درگیریهای دو روز گذشته جنگجویان کرد و عناصر گروه تروریستی النصره در استان حسکه واقع در شمال شرقی سوریه کشته شدند.

در شهر حمص در حالی که درگیریهای شدید بین گروههای مسلح و ارتش سوریه ادامه دارد، ارتش کنترل خود را بر تعدادی از مجتمعهای مسکونی در محله باب هود در بخش قدیمی حمص تثبیت و به گروههای مسلح در باب السایح و خالدیه و حمیدیه تلفات سنگینی وارد کرده است .

پیشروی ارتش سوریه در بخش قدیمی حمص باعث شده است افراد مسلح حملاتشان را به اماکن غیر نظامی تشدید کنند و به مرکز رادیو و تلویزیون حمص با خمپاره یورش بردند که شماری از کارمندان آن زخمی شدند .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها