ادامه درگیری ها در اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک

ادامه درگیری ها در اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک
جمعه 28 تير 1392 - 16:42

العالم، دمشق- نیروهای «کمیته های مردمی فلسطینی» مستقر در اردوگاه یرموک در جنوب دمشق، تلاش خود را برای اخراج تروریست های مسلح مخالف دولت از این اردوگاه ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در آخرین درگیری ها بین دو گروه، نیروهای کمیته های مردمی مناطق نزدیک به میدان «الریجی» را که مهمترین مرکز تجمع گروه های مسلح مخالف نظام سوریه است، به  تصرف خود درآوردند و تروریست ها را در چند نقطه محاصره کردند.

یکی از اعضای کمیته های مردمی فلسطین به خبرنگار شبکه العالم گفت: افراد مسلح در حملات خود خانه ها و خودروهای مردم را به آتش کشیده و شماری از اهالی را وادار به مهاجرت کرده اند.

وی با اشاره به ظلم و ستم عناصر مسلح علیه مردم ساکن در اردوگاه، گفت: هر کس که بخواهد یک قرص نان بخرد، در معرض ضرب و شتم افراد مسلح قرار می گیرد. 

یکی دیگر از افراد کمیته های مردمی هم به العالم گفت: منطقه ای که اکنون در آن هستیم یرموک غربی است و تلاش می کنیم افراد مسلح تروریست از این منطقه وارد اردوگاه نشوند.

کمیته های مردمی در اردوگاه یرموک حدود 300 متر به سوی میدان «الدواجی» پیشروی کرده و می کوشند مانع از ورود تروریستهای مسلح به اردوگاه شوند. با وجود درگیری های شدید، اهالی اردوگاه با روحیه بالا بر مقاومت در برابر گروه های مسلح اصرار می ورزند.

اردوگاه یرموک که بزرگترین محل تجمع آوارگان فلسطینی در سوریه بوده است، از آغاز درگیری ها در سوریه به یکی از پناهگاه های تروریست های مسلح در سوریه تبدیل شده است.

گروه‌های تروریستی وابسته به «ارتش آزاد سوریه» و همچنین گروه‌های تکفیری وابسته به «جبهه النصره» - شاخه سازمان القاعده در سوریه - تاکنون بارها به این اردوگاه حمله کرده اند.

19-7
 

پربیننده ترین خبرها