بازتاب راهپیمایی روز قدس ایران در رسانه های اسرائیل

بازتاب راهپیمایی روز قدس ایران در رسانه های اسرائیل
چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 21:26

رسانه های صهیونیستی راهپیمایی گسترده مردم ایران در روز جهانی قدس و اظهارات رئیس جمهور منتخب را در این مناسبت مورد توجه و بررسی قرار دادند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی العالم، گزارشگر کانال یک تلویزیون رژیم اشغالگر در این باره تصریح کرد: همه ساله در آخرین جمعه ماه رمضان و بدستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مقامات تهران جهان اسلام را برای راهپیمای اروشلیم (روز جهانی قدس) دعوت می کنند.

در راهپیمایی امسال روز قدس، مردم ایران علاوه بر سردادن شعار مرگ بر اسرائیل، مذاکرات سازش را نکوهش کرده و این مذاکرات را ابزار مکر و فریب اسرائیل دانستند.

گزارشگر اسرائیلی گفت: "حسن روحانی" رئیس جمهور منتخب ایران نیز در این راهپیمایی حضور داشت. تلویزیون صهیونیستی اظهارات رئیس جمهور منتخب را در خصوص روز جهانی قدس و فلسطین پخش كرد.
روحانی گفت: در منطقه ما زخمی سالهاست در سایه اشغال سرزمین مقدس فلسطین بر پیکر دنیای اسلام نشسته است.

گزارشگر اسرائیلی تصریح کرد: نتانیاهو پس از اظهارات روحانی در روز قدس در باره وی گفت، روحانی چهره واقعی خود را نمایان کرد.

تلویزیون اسرائیل همچنین اظهارات محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین ایران را پخش کرد. احمدی نژاد در سخنان خود خطاب به صهیونیستها گفت: شما جایی در منطقه ندارید.شما در منطقه و جهان باد کاشتید و طوفان درو خواهید کرد. به خدا سوگند، طوفانی بنیان برافکن در راه است.

گزارشگر اسرائیلی گفت: در جنوب لبنان همچنین بمناسب روز جهانی قدس، تابلوهایی با شعار ما خواهیم آمد در نزدیک مرز اسرائیل، به چشم می خورد.

وی افزود: در راهپیمایی حزب الله بمناسبت روز جهانی قدس، اعضای حزب الله حضور چشمگیر داشتند. 

پربیننده ترین خبرها