روز قدس و دیدگاه مقاومت درباره مذاکرات سازش

روز قدس و دیدگاه مقاومت درباره مذاکرات سازش
شنبه 12 مرداد 1392 - 13:31

العالم، رام الله - سخنگوی بخش اطلاع رسانی جنبش مقاومت مردمی فلسطین گفت:روز جهانی قدس امسال درحالی برگزار شد که توطئه علیه فلسطین در بازگشت به میز مذاکرات سازش و فروش علنی سرزمینمان درجریان است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، چندی پیش مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی با تلاش های فراوان آمریکا پس از دو سال توقف بار دیگر از سر گرفته شد.

"خالد الاضباط" سخنگوی جنبش مقاومت مردمی فلسطین به شبکه خبری العالم گفت: امیدوار بودیم امت اسلامی در سایه انقلابها در کشورهای عربی در روز جهانی قدس متحد شوند، اما توطئه علیه فلسطین بار دیگر آغاز شده است؛ توطئه ای که هدف از آن یهودی سازی قدس و تباهی کل فلسطین در سایه اجماع عربی است.

سخنگوی جنبش مقاومت مردمی فلسطین خاطرنشان کرد: امسال روز جهانی قدس درسایه دشواری های زیاد و موجی متلاطم علیه محور مقاومت در منطقه فرا رسید، اما روز جهانی قدس برگزار شد تا تاکیدی باشد بر این اینکه فلسطین و قدس در قلب و وجدان همه مسلمانان و اعراب قرار دارد.

وی درباره مذاکرات سازش تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی گفت:هیچ یک از مردم فلسطین و گروه های مقاومت از جمله حماس و گردان های قدس به تشکیلات خودگردان، جنبش فتح  و محمود عباس رئیس آن اختیار و ماموریت نداده اند که وارد مذاکرات سازش شود.

الاضبط افزود: بازگشت محمود عباس به مذاکرات با فشارهای آمریکا و صهیونیست ها و برخی رژیم های عربی صورت گرفت که خیر و صلاح ملت فلسطین و قدس را نمی خواهند. هدف این مذاکرات وادار کردن مردم فلسطین به چشم پوشی از قدس و 70 درصد اراضی اشغالی سال 1948 است.

سخنگوی بخش اطلاع رسانی جنبش مقاومت مردمی فلسطین تاکید کرد: هرگونه توافق عباس با صهیونیست ها برای ملت فلسطین الزام آور نیست.بهتر بود که عباس در این دوره از مقاومت حمایت می کرد و پولهای تشکیلات خودگردان را به گروههای فلسطینی می داد تا وارد نبرد جدیدی علیه صهیونیست ها می شدند.

21:03.2

پربیننده ترین خبرها