چرا معلم زن آمریکائی از بحرین اخراج شد؟

چرا معلم زن آمریکائی از بحرین اخراج شد؟
يکشنبه 20 مرداد 1392 - 20:46

یک معلم زن آمریکائی به اتهام "نشر اخبار کذب درباره اوضاع بحرین و تحریک پیروان مذاهب اسلامی علیه یکدیگر در توییتر" از این کشور اخراج شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، مسئولان وزارت ارتباطات بحرین اعلام کردند، کارگروه این وزارتخانه در راستای اجرای دستور نخست وزیر مبنی بر مقابله حقوقی با کاربران سوء استفاده کننده از سایت های ارتباط اجتماعی، یک کاربر توییتر را که با انتشار مطالب کذب درباره اوضاع بحرین، پیروان مذاهب اسلامی را علیه یکدیگر تحریک و مطالبی را نیز در سایت های مرتبط با حزب الله (لبنان) درج می کرد، شناسائی و از بحرین اخراج کردند. 

بنا بر ادعای وزارت ارتباطات بحرین، این کاربر که "از نام جعلی در توییتر استفاده می کرد"، یک زن معلم آمریکائی است که در یک مهد کودک مشغول کار بود و برخلاف قانون تنظیم بازار کار و قانون گذرنامه و مهاجرت، همزمان به عنوان خبرنگار غیررسمی نیز فعالیت می کرد که وزارت ارتباطات با همکاری نهادهای مربوطه با لغو روادید وی، او را از کشور اخراج کرد.

وزارات ارتباطات از شهروندان و اتباع خارجی خواست که از نشر مطالبی حاوی موضوعات تنفر، خشونت و تروریسم که امنیت و انسجام ملی را تهدید می کند، اجتناب کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها