هلاکت چندین تروریست عرب در حومه دمشق

هلاکت چندین تروریست عرب در حومه دمشق
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 20:36

العالم، دمشق - خبرنگار شبکه العالم در سوریه از هلاکت شماری از افراد مسلح به ویژه اتباع چند کشورعربی در مناطق الذیابیه، برزه و النبک در حومه دمشق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش سوریه در حال پیشروی در منطقه جنوبی القدم دمشق و نزدیکترین مکان به مرزهای سوریه و اردن و در هم کوبیدن گروه های مسلح در آن است. 

یک منبع نظامی در القدم به خبرنگار العالم گفت: حدود دو هزار و 500  فرد مسلح علاوه بر تروریست های جبهه النصره در این منطقه حضور دارند، افراد مسلح از مناطقی مانند حجرالاسود، ببیلا، یلدا وسبانه به بحاره الجوره حمله کرده و ایستگاه قطار را تصرف کردند.

ارتش سوریه نیز اقدام به سرکوب تروریستهای مسلح و به هلاکت رساندن صدها نفر از آنان نمودو تلاش افراد مسلح در القدم برای منفجرکردن یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده را ناکام گذاشت.

یک افسر ارتش سوریه به خبرنگار العالم، گفت: شمار زیادی از افراد مسلح نفوذی به منطقه از جمله از اتباع لیبی و اردن دستگیر و بر اساس اطلاعات به دست آمده از آنان، سایر گروههای مسلح سرکوب شدند.

اکنون حضور افراد مسلح به حی العسالی و حاره الجوره در حومه دمشق محدود شده است و ارتش خود را برای عملیات گسترده نظامی آماده می کند.القدم غربی تا اتوبان نهرعیشه به طور کامل در اختیار ارتش سوریه قرار گرفته است.

ارتش سوریه بیش از 70 درصد از حی القدم را به کنترل خود درآورده و در روزهای آینده مناطق بیشتری را آزاد خواهد نمود.

Fz-12-21:42

پربیننده ترین خبرها