هلاکت تروریستهای سعودی، اردنی و تونسی در سوریه

هلاکت تروریستهای سعودی، اردنی و تونسی در سوریه
يکشنبه 20 مرداد 1392 - 07:57

خبرنگار شبکه العالم در سوریه از هلاکت چند تروریست سعودی، اردنی و تونسی در عملیات نیروهای ارتش در چند منطقه این کشور خبر داد.

خبرنگار شبکه العالم روز یکشنبه گزارش داد، نیروهای ارتش سوریه در جریان درگیری های سنگین با عناصر مسلح در شهرک‌های "الرشدیه"، "الحویقه"، "حریجه کاطع" و "الحسینیه" در دیرالزور شماری از آنها از جمله "منیر الیاس الهجر" سرکرده جبهه النصره در این شهر را به هلاکت رساندند.
در شهر "درعا" نیز نیروهای ارتش یک تروریست تحت تعقیب به نام "محمد احمد اللحام" را که مسئول اتاق عملیات تروریستها در مناطق "انخل" و "الحاره" بود به هلاکت رسانده و چندین موشک و سکوی موشک انداز را مصادره کردند.
چند تن از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به "لواء التوحید" به نامهای "نایف متعب العشقان" و "محمد حطیل العتیبه" تبعه تونس، و "محمد عبدالله محمد علی الزور" و "حسین خضر" تبعه اردن و "مشعل  فهد الطریفه" تبعه عربستان در عملیات نیروهای ارتش در حومه درعا به هلاکت رسیدند. این درگیری ها در مناطق "درعا البلد"، "تل شهاب"، "جمله"، "تبنه"، "الجبیله"، "نوی"، "البصاله"، "تسیل"، "عین ذکر"، "صیدا الجولان"، "انخل" و "حیط" در حومه درعا روی داد.
در حومه جنوبی درعا نیز گروهی از عناصر مسلح هنگام حمله به ایست های بازرسی به هلاکت رسیدند.
"محمد یونس الطباع" سرکرده یکی از گروه های تروریستی نیز در عملیات نیروهای ارتش در منطقه "دوما"ی ریف دمشق به همراه شماری از عناصر وابسته به او به هلاکت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها