حماس: عبور از مرزهای غزه غیرممکن است

حماس: عبور از مرزهای غزه غیرممکن است
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 07:56

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد مرز بین نوار غزه و مصر از هر طرف امن است و به هیچ کس اجازه نفوذ به مناطق سینا داده نمی‌شود .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، صلاح بردویل در اظهاراتی مطبوعاتی اخبار مربوط به نفوذ صدها نفر به سینا به دنبال عزل دکتر محمد مرسی، رئیس جمهور منتخب مصر را به شدت رد کرد .
بردویل تشریح کرد که آنچه درباره ورود نیروهای مسلح از نوار غزه به برخی مناطق سینا منتشر شده است، بی ‌پایه و اساس است و هدف از انتشار چنین اخباری برهم زدن روابط حماس و مصر و بدنام کردن حماس است .
وی تاکید کرد که مرز بین نوار غزه و مصر صد در صد امن است و هیچ کس نمی‌تواند از این مرزها به داخل مصر و بالعکس، نفوذ کند .
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این رهبر حماس ابراز امیدواری کرد که مصر همواره در امنیت باشد. وی بار دیگر تصریح کرد که جنبش متبوعش هرگز در امور داخلی مصر دخالت نمی‌کند .
لازم به ذکر است که نوار غزه از بخش جنوبی با مرز مصر مرتبط است که امتداد آن به 12 کیلومتر می‌رسد و در بخش فلسطینی مرز، نیروهای امنیتی وابسته به دولت مردمی فلسطین مستقر هستند و پیش از این نیز وزارت کشور فلسطین اعلام کرد که این نیروها مامور تامین امنیت مرزها هستند و در آن سوی مرزها نیز نیروهای امنیتی مصر مستقر هستند که از زمان عزل دکتر محمد مرسی تعداد آنها بیشتر شده است .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها