محله مهم التضامن سوریه در آستانه پاکسازی کامل

محله مهم التضامن سوریه در آستانه پاکسازی کامل
چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 17:54

دمشق، العالم- ارتش سوريه بر بيشتر مناطق محله التضامن در حومه دمشق سيطره يافته و درگيري ها در ساير مناطق ادامه دارد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم ، محله التضامن در مجاورت اردوگاههای يرموك و فلسطين در حومه دمشق قرار دارد واخبار مربوط به آن در بعضي شبكه هاي خبري به صورت مغرضانه اي در صدر قرار مي گيرد تا نشان دهنده سيطره گروه هاي مسلح در منطقه باشد؛ اما تصاوير ثبت شده توسط دوربين شبكه العالم عكس اين موضوع را ثبت كرده و شهروندان در حال حاضر به زندگي طبيعي خود در اين منطقه مشغول هستند.

يكي از شهروندان در خيابان نسرين واقع در محله التضامن در گفت و گو با خبرنگار العالم گفت: به لطف حضور جوانان غيور سوري اوضاع در اين منطقه طبيعي است و در آسايش به سر مي بريم.

خيابانهاي نسرين، الامين، جامعي الزبير و سلمان فارسي مهم ترين خيابانهاي محله التضامن به شمار مي آيند كه اوضاع جاري درآنها نشانگر آرامش در اين محله است.

خبرنگار العالم همچنين از مسجد سلمان فارسي واقع در محله التضامن كه قبلا پايگاه تروريست هاي جبهه النصره بود و اكنون تحت سيطره ارتش و واحدهاي دفاع شهري است، بازديد کرد.

فقط 10 درصد از محله التضامن در منطقه مرزي اردوگاه فلسطين هنوز شاهد درگيري ميان نيروهاي ارتش و تروريست هاست كه در آن منطقه هم گروه های تروریستی از دو طرف محاصره شده اند.

گروه خبري شبكه العالم هنگام حضور در يكي از ديده باني هاي خط مقدم شاهد مقابله ارتش و نیروهای دفاع شهری با نفوذ يك گروه مسلح بود که در پي آن درگيري هاي شديدي به وقوع پيوست و 3 تروريست به هلاکت رسید.

از سوي ديگر خبرنگار ما از سوريه خبر مي دهد كه واحدهاي دفاع ملي كردها موفق شدند يكي از سركرده هاي جبهه النصره در شهرك القحطانيه در حومه القامشلي را به اسارت درآورند.
Fz-14-07:51

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها