نصرالله: در برابر تجاوز صهیونیست ها سکوت نمی کنیم

نصرالله: در برابر تجاوز صهیونیست ها سکوت نمی کنیم
پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 - 10:07

العالم - دبیر کل حزب الله لبنان با تاکید بر این که این جنبش در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی سکوت نمی کند، تصریح کرد: حزب الله با تجاوزهای زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان به هیچ وجه مسامحه نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سید "حسن نصر الله" که با شبکه تلویزیونی المیادین گفت وگو می کرد، به صهیونیست ها هشدار داد: پاهای متجاوزان به خاک مان را قطع خواهیم کرد.

وی افزود: اخیرا در چند نقطه مرزی از تجاوزهای صهیونیست ها مطلع شدیم که این امر زمینه سازی برای هدف قرار دادن مقاومت و اعضای آن صورت گرفته بود و ممکن است مردم (لبنان) را نیز هدف قرار دهند.

نصرالله با تاکید بر این که ما نمی توانیم در برابر تجاوز صهیونیست ها سکوت کنیم، بیان داشت: ما با تجاوزهای زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک مان به هیچ وجه مسامحه نخواهیم کرد؛(اما) تجاوز به حریم هوایی مسئله دیگری است.

وی در ادامه گفت: مقابله با تجاوزهای صهیونیست ها در درجه اول مسئولیت دولت و ارتش لبنان است اما در هر مکانی احساس کنیم که صهیونیت ها وارد خاک لبنان شده اند، با آن به شیوه مناسب وعملیات موفقیت آمیز و برنامه ریزی شده، مقابله خواهیم کرد و زمانی که از این تجاوز اطلاع پیدا کنیم، انشاء الله پای تجاوزگرهای صهیونیست را قطع خواهیم کرد. 

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به این که نیروهای سازمان ملل (یونیفیل) از تجاوزات اسرائیل چشم پوشی می کنند، اظهار داشت: برخی (در لبنان) رژیم صهیونیستی) را دشمن نمی دانند بلکه با سوریه به عنوان دشمن برخورد می کنند و مشکل واقعی آمریکا و غرب با ما به خاطر این است که ما مقاومت می کنیم و اصرار داریم که به مقاومت ادامه دهیم.

نصرالله با اشاره به اینکه مقاومت به حمایت از لبنان و دفاع از این کشور پایبند است، بیان داشت: اخیزا دیک چنی با اعزام نماینده ای به لبنان به حزب الله برای دستیابی به امتیازات زیاد در مقابل ارائه تعهد شفاهی برای مبارزه نکردن و مقابله نکردن با رژیم صهیونیستی پیشنهادهایی ارائه کرد اما ما بلافاصله این پیشنهادها را رد کردیم، که از جمله این پیشنهادها آزادی اسرای ما در زندان های رژیم صهیونیستی بود.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه سال 2006 بر رژیم صهیونیستی به ذکر چند خاطره در این زمینه پرداخت و گفت: هدف قرار دادن ناوچه اسرائیلی یکی از شگفتی هایی بود که ما برای اسرائیلی ها (در جنگ 33 روزه) رقم زدیم؛ زدن این ناوچه کار بسیار سختی بود اما جوانان حزب الله به توفیق الهی این کار را کردند. وقتی ناوچه اسرائیلی مورد هدف قرار گرفت من در حال سخنرانی بودم که در این خصوص به من اطلاع دادند و من آنرا بیان کردم.

دبیر کل حزب الله یکی دیگر از شگفتی های جنگ 33 سی و سه روزه هدف قرار دادن تانک های مجهز مرکاوا 4 عنوان کرد و بیان داشت: در این جنگ رزمندگان مقاومت دهها تانک مرکاوای 4 را با موشک های کورنت هدف قرار داده و منهدم کردند.

نصر الله تاکید کرد: ما به اندازه ای موشک کورنت در اختیار داریم که می توانیم هر قدر تانک اسرائیلی را که وارد لبنان شود نابود کنیم. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها