5 دلیل برای مشکوک بودن خبر انفجار در بحرین

5 دلیل برای مشکوک بودن خبر انفجار در بحرین
دوشنبه 28 مرداد 1392 - 13:36

عضو ارشد جمعیت وفاق بحرین درباره درستی ادعای وزارت کشور مبنی بر انفجار در منطقه الدیر ابراز تردید کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "هادی الموسوی" نیروهای امنیتی را به ایجاد رعب و وحشت بین مردم بعد از اعلام خبر انفجار متهم کرد و گفت: آنها با اعلام اینکه انفجار روی داده است، مبالغه کردند؛ و این اقدامات همسو با سیاست مشت آهنین دستگاه حاکم در این روزها است.
وی افزود: این انفجار در داخل روستا و نه نزدیک ورودی آن صورت گرفت و این بدان معنا است که احتمال آسیب دیدن کودکان یا مردان یا زنان ساکن این روستا 99 درصد و احتمال آسیب رسیدن فردی خارج از روستا یا نیروهای امنیتی یک درصد بود.
الموسوی گفت: انفجار فقط دو متر از دیوار مسجد جامع الخیف فاصله داشت و چرا همانطور که مسئولان بحرینی هدف انفجار اخیر منطقه الرفاع را نمازگزاران دانستند؛ هدف این انفجار را نیز نمازگزاران نمی دانند؟ این انفجار 13 تا 15 متر با ساختمان مقابل و 20 تا 25 متر با نزدیکترین خانه فاصله داشت به گونه ای که انگار هدف از آن اهالی روستا بوده است نه فرد دیگر.
عضو ارشد وفاق بحرین تأکید کرد: اثری از سیاهی یا سوختگی یا خسارت به پیاده رو وجود ندارد و چرا مسئولان بحرینی به غیر از گفتن اینکه 5 نیروی امنیتی در این انفجار زخمی شده اند، حتی یک تصویر از این انفجار خرابیهای آن منتشر نکرده اند؟
الموسوی گفت: بله اهالی روستا صدایی غیرعادی را شنیده اند اما کسی انفجاری نزدیک خانه ها انجام نمی دهد؛ مگر اینکه دشمن اهالی روستا باشد و بخواهد به عابران پیاده آسیب برساند.

پربیننده ترین خبرها