نگرانی شهرک نشینان صهیونیست از حمله به سوریه

نگرانی شهرک نشینان صهیونیست از حمله به سوریه
يکشنبه 10 شهريور 1392 - 12:35

صهیونیستها از پیامدهای حمله احتمالی به سوریه نگران هستند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال دو رژیم صهیونیستی گفت: "غربیها به تهدید سوریه ادامه می دهند، و سوریها خود را برای دفاع آماده می کنند؛ اسرائیلیها نیز برای رویارویی با هر سناریویی در حالت آماده باش بسر می برند."
وی با اشاره به مذاکرات امنیتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مسئولان ارشد نظامی این رژیم، ادامه داد: "رئیس کابینه خواستار القای این پیام به دمشق است که در حمله آمریکا و غرب به سوریه، اسرائیل کاملا بی طرف است.
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات نتانیاهو را پخش کرد.
نتانیاهو گفت: "اسرائیل برای رویارویی با هر سناریویی آماده است. ما در جنگ داخلی سوریه هیچ گونه نقشی نداریم. اما در صورت تعرض به اسرائیل با قدرت تمام به مهاجمان پاسخ می دهیم."
گزارشگر کانال 2 رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: "ولید المعلم وزیر خارجه سوریه در کنفرانس مطبوعاتی با اعلام اینکه اسرائیل تنها برنده جنگ علیه سوریه است، در صدد جلب حمایت افکار عمومی جهان عرب برآمده؛ وی در اظهارات خود به تجاوزگران هشدار داد که سوریه از قدرت پدافندی بسیار بالایی برخوردار است."
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال، اظهارات ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه را پخش کرد.
وی گفت: "از ابزارهای دفاعی بسیاری برخورداریم و متجاوزان را غافلگیر می کنیم."
این گزارشگر  صهیونیست گفت: "همزمان با افزایش احتمال جنگ در منطقه، اسرائیلی ها خود را برای وضعیت فوق العاده آماده می کنند."
یکی از صهیونیستها در بیت المقدس در حال تهیه ماسک ضد شیمیایی به گزارشگر کانال 2 گفت: "در شرایط فعلی، مردم باید خود را برای هر سناریویی آماده کنند."
 

پربیننده ترین خبرها