ادامه پیشرویهای ارتش سوریه درسایه تهدیدهای غرب

ادامه پیشرویهای ارتش سوریه درسایه تهدیدهای غرب
دوشنبه 11 شهريور 1392 - 23:16

العالم - نیروهای ارتش سوریه بدون توجه به تهدیدهای غرب درباره حمله نظامی به کشورشان، پیشروی به سمت مخفیگاه های جبهه گروه تروریستی النصره را از چندین محور ادامه دادند.

به گزارش "مازن سلمو" خبرنگار شبکه العالم ، ارتش، در چندین محور، طعم تلخ شکست را به تروریست های مورد حمایت غرب چشاند و در ریف عدرا در حومه دمشق، با کمین کردن برای عناصر تروریست، بیش از 40 تن از آنان را به هلاکت رسانده، ده ها تن را زخمی و اسیر و در میان آنان، شماری از غیرسوری ها را شناسایی کردند. 

برپایه این گزارش، گروه های مسلح، تلاش کردند با نفوذ به شمال شرقی حومه پایتخت، وارد غوطه شده و از آن جا به دمشق یورش ببرند؛ اما نیروهای ارتش سوریه با ایستادگی و پایمردی در برابر نفوذ این عناصر، نقشه های آن ها را نقش بر آب کردند.

خبرنگار شبکه العالم، همچنین از اقدام ارتش سوریه در گسترش حوزه عملیات نظامی به محور شمالی حومه پایتخت خبر داد و تاکید کرد که این عملیات، القابون و القدم و جوبر را در شامل شد و به انهدام چندین پایگاه نظامی عناصر مسلح و هلاکت ده ها تروریست در القابون منجر شد.

این گزارش همچنین حاکی است که ارتش سوریه، در میدان المناشیر با عناصر مسلح درگیر شد و 8 تن از آنان را که وابسته به جبهه النصره بودند، به هلاکت رساند. 

محور غربی و به ویژه المعضمیه و داریا در حومه دمشق نیز عرصه عملیات نظامی ارتش بود و با هلاکت ده ها تن از عناصر مسلح و انهدام چندین مقر متعلق به آنها، زمینه برای پیشروی چشمگیر نیروهای ارتش سوریه در المعضمیه فراهم شد. 

در الذیابیه واقع در ریف دمشق نیز نیروهای سوریه به طور مستقیم با عناصر مسلح درگیر شدند و در منطقه الحجیره نیز موفق به پیشروی شدند. 

39

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها