گزارشگر صهیونیست: عناصر مسلح سلاح شیمیایی دارند

گزارشگر صهیونیست: عناصر مسلح سلاح شیمیایی دارند
يکشنبه 17 شهريور 1392 - 15:15

کانال ده رژیم صهیونیستی به بررسی گزارشها و فیلم های منتشر شده در خصوص استفاده گروه های مسلح در سوریه از سلاح شیمیایی پرداخت.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم "بارشم اور" گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی گفت: "با وجود تهدیدات اوباما تا کنون سند روشنی درباره استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی وجود ندارد.
اعضای کنگره آمریکا که قرار است تصمیم نهایی را برای اقدام نظامی علیه سوریه اتخاذ کنند، در این زمینه شک و تردید دارند."
وی افزود: اخیرا گزارشی در صدها سایت اینترنتی منتشر شده که تردیدها را در خصوص استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی بیشتر می کند."
این گزارشگر صهیونیست اذعان کرد: "گزارش ها حاکی است، طبق بررسی های به عمل آمده از پزشکان متخصص و ساکنان منطقه وقوع حادثه و گروههای مسلح و خانواده های آنان، برخی از افراد مسلح مقداری سلاح شیمیایی از بندر بن سلطان رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان دریافت کردند. این افراد معتقدند برخی از افراد مسلح مسئول حمله شیمیایی به منطقه غوطه شرقی دمشق هستند."
وی خاطرنشان کرد: " 26 نفر از افراد گروههای مسلح در این هجوم جان خود را ازدست دادند. و بر اساس گزارشها، این افراد آموزشهای لازم  را برای استفاده از سلاح شیمیایی ندیدند، و در نتیجه استفاده نادرست از سلاح شیمیایی، جان خود را از دست دادند."
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال فیلمی را از اظهارات تهدید آمیز یکی از عناصر جبهه النصره درباره استفاده سلاح شیمیایی پخش کرد.
یکی از سرکرده های جبهه النصره وابسته به القاعده گفت: "ما ناچاریم برای هدف قرار دادن نصیریها (علوی های سوریه) از گاز شیمیایی استفاده کنیم."
یکی از اعضای گروه تروریستی جبهه النصره نیز دریک فیلم ویدیویی که کانال 10 رژیم صهیونیستی آن را پخش کرد، گفت: "تصمیم گرفتیم در صورت لزوم برای رویارویی با ارتش بشار اسد از نوعی گاز شیمیایی بسیار خطرناک و میکروبی استفاده کنیم."
گزارشگر کانال ده گفت: "این گزارش عملکرد انگلیس در فروش سلاح شیمیایی به برخی طرفها در سوریه را طی سال گذشته افشا کرد. این گزارش همچنین دستپاچگی کامرون نخست وزیر انگلیس را پس از مخالفت پارلمان انگلیس برای شرکت در اقدام نظامی علیه سوریه، دو چندان کرده است."

پربیننده ترین خبرها