گزارش العالم ادامه پیش‌روی ارتش سوریه

گزارش العالم ادامه پیش‌روی ارتش سوریه
يکشنبه 24 شهريور 1392 - 22:08

خبرنگار شبکه خبری العالم امروز (یکشنبه) در گزارشی از آخرین تحولات میدانی در سوریه اعلام کرد: ارتش سوریه چند منطقه روستا را در استان های حماه و حمص از گروه های مسلح بازپس گرفت و ده ها فرد مسلح را به هلاکت رساند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش سوریه با اجرای عملیاتی ضربتی چندین منطقه از جمله ام حارتین و اصمد در استان حمص و الخرسان در استان حماه را از کنترل افراد مسلح خارج کردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین توانستند محاصره تیپ 66 را در استان حماه بشکنند و یک درمانگاه صحرائی القاعده را در منطقه الزربه در مسیر حلب به دمشق منهدم کنند که به کشته شدن همه افراد مسلح داخل این درمانگاه منجر شد.

ارتش سوریه همچنین  18 عضو مسلح گروه موسوم به " گردان های نورالدین الزنکی " را در جنوب استان حلب به هلاکت رساند.

در عملیاتی دیگر ارتش سوریه به مواضع افراد مسلح در مناطق حریتان، حیان، بیانون و رتیان حمله کرد و ده ها نفر از گروه های مسلح و تروریست را کشت و مواضع افراد مسلح را در مناطق بستان القصر، الیرمون، الشیخ مقصود، الشقیف و اطراف فرودگاه کویرس هدف قرار داد.

ارتش همچنین در استان ادلب یک خودری مجهز به تیربار سنگین را منهدم کرد و چند خودروی حامل افراد مسلح را هنگام ورود به خاک سوریه از مرز ترکیه منهدم کرد.

گزارشگر شبکه العالم همچنین از کشته و زخمی شدن چند نفر درپی انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی یک ایست بازرسی گروه های کُرد دفاع از مردم در منطقه هیمو در شمال شرق سوریه خبر داد و افزود: افراد مسلح همچنین تعدادی گلوله خمپاره به سوی مناطق غازی عیاش و القصور استان دیرالزور شلیک کردند که به کشته شدن یک کودک و زخمی شدن چند نفر منجر شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها