شهادت جوان فلسطینی در سالگرد فاجعه صبرا و شاتیلا

شهادت جوان فلسطینی در سالگرد فاجعه صبرا و شاتیلا
سه شنبه 26 شهريور 1392 - 17:43

نظامیان رژیم صهیونیستی در سی و یکمین سالگرد فاجعه صبرا و شاتیلا به اردوگاه جنین در کرانه باختری یورش برده و یک جوان 20 ساله فلسطینی را به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "اسلام الطوباسی" که عضو جنبش جهاد اسلامی بود امروز (سه شنبه) به ضرب گلوله نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی مجروح شد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابعی تأکید کرد، وضعیت این جوان فلسطینی پس از جراحت بحرانی نبود ولی پس از مدتی خبر شهادت این جوان اعلام شد.

این منابع افزودند : مسئولان صهیونیست جسد الطوباسی را به خانواده اش تحویل نمی دهند و این در حالی است که اردوگاه جنین همچنان متشنج است .
تعداد زیادی از نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز به اردوگاه جنین حمله کردند و ورودی های آن را بستند و شروع به شلیک تیر جنگی و پلاستیکی و گلوله های حاوی گاز اشک آور کردند . 
الطوباسی عضو گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی بود و برادرش از اسرای فلسطینی است که به زندان ابد محکوم شده است.  
نیروهای ارتش اسرائیل همچنین یک جوان 21 ساله به نام محمد بسام را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده و او را به مکان نامعلومی منتقل کردند؛ صهیونیستها یک جوان دیگر را نیز در مرکز اردوگاه بازداشت کردند. 
این منابع افزودند : وضعیت جسمی بیست فلسطینی به علت استنشاق گازاشک آور نامناسب است و چهار فلسطینی از جمله نوجوانی 15 ساله نیز به ضرب گلوله پلاستیکی نیروهای صهیونیست مجروح شدند.

امروز سی و یکمین سالگرد جنایت رژیم صهیونیستی در صبرا و شاتیلا است.

نظامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی در هفدهم سپتامبر 1982 به اردوگاه های صبرا و شاتیلا یورش برده و در کمال خونسردی 5 هزار فلسطینی از جمله شمار بسیاری زن و کودک را به شهادت رساندند.

پربیننده ترین خبرها