بازداشت معاون سیاسی دبیر کل جمعیت وفاق بحرین

بازداشت معاون سیاسی دبیر کل جمعیت وفاق بحرین
سه شنبه 26 شهريور 1392 - 18:29

جمعیت وفاق بحرین از بازداشت "خلیل المرزوق" معاون سیاسی دبیر این جمعیت و نایب رئیس اول مستعفی مجلس نمایندگان این کشور خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جمعیت وفاق اعلام کرد: المرزوق امروز به مرکز پلیس "البدیع" احضار و سپس به مرکز پلیس "حمد" منتقل شد و نهایتاً برای بازجویی به مقر دادستانی کل منتقل گردید.

جمعیت وفاق اعلام کرد که هدف رژیم حاکم آل خلیفه از چنین اقداماتی جلوگیری از هر گونه  فعالیت سیاسی است .
وفاق تأکید کرد: احضار المرزوق به مراکز پلیس برای بازجویی نشان می دهد که رژیم با فعالیت سیاسی مخالف است و می خواهد با اقدامات نسنجیده کنترل اوضاع را به دست بگیرد . 
جمعیت وفاق خاطرنشان کرد : رژیم در حالی به سرکوب مخالفان می پردازد که 47 عضو شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در نشست اخیر خود در ژنو درباره وضعیت حقوق بشر در بحرین ابراز نگرانی کردند و از رژیم آل خلیفه خواستند که فعالان سیاسی را آزاد کند و پارلمان اروپا نیز نحوه برخورد رژیم با مخالفان سیاسی را محکوم کرده است .
جمعیت وفاق اعلام کرد که به زودی نشستی فوق العاده را برای بررسی مسائلی مانند "ناامنی ها ، بازداشت خلیل المرزوق ، لغو تابعیت شیخ حسین النجاتی و تلاش رژیم برای اخراج وی از بحرین و همچنین تلاش اش برای منحل کردن شورای اسلامی علمای بحرین" برگزار خواهد کرد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها