محکومیت تجاوز صهیونیست ها به مسجدالاقصی

محکومیت تجاوز صهیونیست ها به مسجدالاقصی
چهارشنبه 3 مهر 1392 - 16:47

العالم - «دار الفتواي قدس»، «هيات عالي اسلامي» و «شوراي اوقاف و امور اسلامي» اردن در بيانيه اي مشترك، تجاوزها و تعرضات رژيم صهيونيستي و صهیونیست های افراظی به مسجد الاقصي را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این سه تشکل اسلامی در این بيانيه اي مشترك با محكوم كردن تجاوزها و تعرضات رژيم صهيونيستي به مسجد الاقصي و تلاش صهيونيست هاي افراطي براي هتك حرمت اين مسجد مبارك، تاكيد كردند كه مسجد الاقصي و بخش هاي مختلف آن متعلق به مسلمانان است.

در اين بيانيه آمده است كه هيچ طرفي حق نزاع درباره مسجد الاقصي را ندارد و حملات مکرر محافل صهيونيستي به اين مسجد و تقسيم زماني و مكاني آن ميان مسلمانان و يهوديان باطل و غيرقابل قبول است.

اين سه نهاد اسلامي با رد ادعاي نيروهاي پليس رژيم صهيونيستي مبني بر اينكه حضور آن ها در مسجد الاقصي براي حمايت و حراست از اين مسجد است، اعلام كردند كه نظاميان صهيونيست براي حمايت از صهيونيست هاي افراطي و تامين امنيت آن ها و جلوگيري از حضور نمازگزاران مسلمان در مسجد الاقصي در اين مكان مقدس مستقر شده اند.

به گزارش مركز اطلاع رساني فلسطين، يورش شهرك نشينان صهيونيست به مسجد الاقصي در روزهاي اخير با حمايت كامل نظاميان رژيم صهيونيستي افزايش يافته كه اين مساله موجب نگراني فلسطيني هاي ساكن قدس شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها