کشف موشک‌های فرانسوی ازتروریست‌های سوریه

کشف موشک‌های فرانسوی ازتروریست‌های سوریه
شنبه 6 مهر 1392 - 21:36

ارتش سوریه پس از حمله به تجمع افراد مسلح و انهدام مراکز آنان، موفق به پیشروی گسترده در محور قابون زملکا جوبر در ریف دمشق شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از فرماندهان ارتش سوریه در زملکا و جوبر اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه در امتداد یک و نیم کیلومتر از منطقه صنعتی قابون به سمت زملکا از سوی متحلق جنوبی پیشروی کرده و خطوط ارتباطی، مسیر ارسال سلاح و مهمات گروه های تروریستی را در محور زملکا، جوبر و عربین قطع کردند.  

این منبع افزود: یک تونل متعلق به افراد مسلح در جوبر به طول 150 متر و ارتفاع 130 سانتیمتر کشف شد که از یک منزل قدیمی آغاز می شد و به گورستان محله می رسید.

خبرگزاری سوریه نیز اعلام کرد: چند تونل به طول 10 متر در زیر خیابان اصلی کشف شد که داخل آن موشکهای ضد زره جاسازی شده بود.

ارتش سوریه تعدادی سلاح شامل موشکهای ضد زره آر پی آر ساخت فرانسه، پایه تیربار سنگین ضد هوایی 7/12 میلیمتری و موشکهای ضد زره متعلق به گروه های مسلح و تروریست را کشف کرد.

در حمله ارتش سوریه همچنین شمار زیادی از افراد مسلح از ملیت های عرب به هلاکت رسیدند و تعداد زیادی هم به محاصره ارتش سوریه درآمدند که ارتش به عملیاتش برای نابودی آنان و بازگرداندن امنیت و ثبات در منطقه ادامه می دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها